learndl learndl triboon

وب سایت آژانس مسافرتی و مزیت های آن برای ارائه تورهای داخلی و خارجی

وب سایت آژانس مسافرتی و مزیت های لازم آن برای ارائه تورهای داخلی و خارجی

آژانس مسافرتی

امروزه که اکثر مشاغل دنیا به سمت آنلاین شدن می روند، آژانس های مسافرتی و هواپیمایی نیز از این قافله عقب نمانده و هر روز بیشتر از قبل از مزیت های برنامه های اینترنتی و آنلاین بهره می برند.

یکی از بهترین برنامه های ساخته شده برای بهتر پیاده سازی معرفی اینترنتی خدمات و برنامه های یک شرکت یا سازمان، وردپرس است.

برنامه سایت ساز وردپرس که در دنیا به شدت فراگیر شده است در اکثر مشاغل به خصوص آژانس های مجری تورهای مسافرتی، فراگیر شده است. طوری که خیلی از سایت هایی که در حال حاضر در اینترنت مشاهده می کنیم، با این برنامه طراحی و آپلود شده اند.

یکی از آژانس های خدمات گردشگری که از وردپرس برای طراحی وب سایت رزرو تورهای داخلی و خارجی استفاده کرده است، آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر است. امروز در این مطلب به بررسی این سایت و مزیت هایش می پردازیم.

امکانات رزرو تور داخلی با سایت

همان طور که همه می دانند و در گوگل هم قابل سرچ است، آژانس فارا گشت مجری اصلی تور داخلی و ایرانگردی در ایران است. این بدین معنی است که ارائه رزرو تورهای مختلف داخلی در این آژانس به صورت دست اول و بدون واسطه انجام می شود.

یکی از دغدغه های مسافرین برای برنامه ریزی سفر، پیدا کردن مجری توری می باشد که با تجربه و حرفه ای بوده و به صورت دلالی از جای دیگر خرید نکند و با سود زیاد به آن ها نفروشد.

بنابراین یکی از رسالت های یک آژانس گردشگری حرفه ای، معرفی خود و امکانات تورهای مسافرتی به کسانی است که قصد سفر کردن دارند.

خوب چه فضایی بهتر از بستر اینترنت در قالب وب سایت و در کنارش برنامه های مجازی اینستاگرام، کانال تلگرام، توییتر و حتی یوتیوب که همیشه مخاطبان زیادی دارند؟

به همین خاطر فارا گشت از برنامه وردپرس استفاده کرد تا وب سایتی زیبا و با کاربری فوق العاده آسان برای مسافران و علاقمندان به سفر و گردشگری طراحی کند.

آژانس مسافرتی

شما می توانید همین الان برای رزرو تور داخلی و تور ایرانگردی به سایت

https://faragasht.com

متعلق به آژانس مسافرتی فارا گشت مراجعه کنید. با دیدن وب سایت متوجه موارد گفته شده در بالا خواهید شد.

در این سایت از صفحه ساز معروف وردپرسی نیز استفاده شده تا طراحی و تجربه کاربری بهتری را برای بازدید کنندگان داشته باشد.

شما وقتی قصد دارید تور چابهار یا تور قشم و شاید هم تور کیش از تهران را رزرو کنید در همان صفحه خانه وب سایت فارا گشت عکس های این شهرها قرار داده شده است تا با کلیک یا تاچ بر آن ها وارد صفحه اطلاعات آن تورها شوید.

البته این خدمات به همین جا ختم نمی شود. شما اگر اهل مسافرت و گردش در شهرهای تاریخی باشی، باید از تور شیراز، تور اصفهان، تور یزد و یا تور کرمان استفاده کنی. همین جا باید بگم که در منوی تور داخلی فارا گشت به راحتی می توانی به صفحه اطلاعات قیمت و برنامه های گشت در این شهرهای تاریخی و غنی، رجوع کنی.

اگر هم اهل تورهای زیارتی باشی به راحتی هر چه تمام تر می توانی از منوی تور مشهد هوایی و زمینی از زمان های حرکت این تورها نیز اطلاع پیدا کنی.

راستی یه خبر خوب: تور سرعین و تور تبریز فارا گشت نیز از معروف ترین تورهای مسافرتی داخلی با قطار و اتوبوس هستند که در بهترین جای وب سایت منوی آن ها قابل دسترسی شما است.

امکانات رزرو تور خارجی با سایت

قدرت وب سایت های وردپرسی در حدی است که آژانس های خدمات مسافرتی و تور که در زمینه تورهای خارجی و جهانگردی نیز فعالیت دارند می توانند از امکانات آن استفاده کنند.

آژانس مسافرتی

بیایید به معرفی تور خارجی آژانس فارا گشت در

faragasht.com

بپردازیم و بدانیم که چه خدماتی برای سفرهای خارجی ارائه می دهند:

مثلا شاید شما بخواهید تور ارمنستان را رزرو کنی، فرقی نمی کند که تور ارمنستان هوایی و یا زمینی را بخواهی تجربه کنی، بهرحال باید وب سایت به قدری کامل و جامع باشد که بدون دغدغه از خدمات اطلاع کسب کنی و راحت تر تصمیم بگیری.

اگر هم اهل سفر باشی مسلما تور استانبول و تور آنتالیا که جزو تورهای ترکیه هستند، نیازی به معرفی نخواهند داشت.

چون همه سفر بروهای حرفه ای می دانند که این شهرها چقدر زیبا بوده و حتما باید یک بار هم شده به آن ها سفر کرد.

از طرفی دیگر تجربه تور باکو و تور گرجستان خالی از لطف نخواهد بود تا آلبوم عکس های سفر شما کامل تر شود.

اگر هم اهل ماجراجویی و سفرهای خاص باشی خوب پیشنهاد تور هند و تور روسیه از یک آژانس متخصص سفر، شما را مجاب به رزرو و ثبت نام می کند تا بهترین خاطرات سفر را تجربه کنید.

اون هایی هم که اهل سفرهای زیارتی هستند تور کربلا زمینی و هوایی پیشنهاد رد نشدنی خواهد بود.

خوب یک مسافر برای انتخاب مقصد مناسب که طبق سلیقه اش باشد باید از خدمات تور زمینی و هوایی، امکانات گردش و البته قیمت های ارزان تور اطلاع پیدا کنید. در کنارش هم باید بداند چه جاهای دیدنی در شهر یا کشور دلخواهش وجود دارد. اطلاعات و تاریخچه آن ها را بخواند و عکس های آن ها را ببیند.

همه این موارد که لازم و واجب هستند باید توسط آژانس مسافرتی و گردشگری مجری اصلی تور به علاقمندان ارائه شود.

خوب چه جایی بهتر از وب سایت؟ وب سایت ها به راحتی قابل دسترس هستند و با کامپیتور و لپ تاپ می شود راحت آن ها را مرورو کرد. به مدد ریسپانسیو بودن وب سایت های وردپرسی افرادی که با موبایل در اینترنت و گوگل سرچ می کنند نیز می توانند وب سایت گردشگری را با بهترین رزرولوشن و ابعاد مشاهده و جستجو کنند تا انتخابی هوشمندانه داشته باشند.

قالب های وردپرس مناسب برای آژانس های هواپیمایی

وردپرس در حالت اولیه یک قالب ساده دارد تا شما با امکانات اولیه آن آشنا شوید اما برای کارهای حرفه ای که در خور شایسته یک مجموعه گردشگری بزرگ و مطمئن باشد باید از قالب های زیبا و شکیل که دارای امکانات زیادی هستند استفاده کرد.

برای نمونه قالب سایت فارا گشت امکاناتی همچون قابلیت رزرو هتل های داخلی با تخفیف ویژه و رزرو آنلاین تورهای مسافرتی داخلی و خارجی را دارد. در کنار آن می توانید خدماتی مهمی مثل رزرو گشت از جاهای دیدنی و ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، راه آهن و یا ترمینال اتوبوس را نیز رزرو کنید.

امکانات استفاده از رنگ های جذاب و قرار دادن عکس های فوق العاده از جاهای دیدنی و جاذبه های توریستی نیز لازمه این قالب ها هستند. بهرحال مبحث گردش و گردشگری که در دسته بندی تفریحات قرار می گیرند خیلی زیاد به زیبایی بصری نیازمند هستند.

 آژانس مسافرتی معتبر در تهران و ایران

تا اینجا با خدمات فارا گشت برای برنامه های متنوع گشت و گذار آشنا شدید. شما در وب سایت آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر می توانید تور دلخواهتان را جستجو کنید و به شهرهای مهم داخلی همچون مشهد، کیش، قشم، چابهار، شیراز، اصفهان، کرمان، سرعین و تبریز سفر کنید و لذت ببرید و یا برای تورهای خارجی از بین ارمنستان، گرجستان، باکو، روسیه، هند، استانبول، آنتالیا، آنالیا، تایلند، دبی و کربلا و نجف، شهر یا کشور دلخواهت را بررسی و رزرو کنی.

در وب سایت فارا گشت عکس مجوز سازمان گردشگری و میراث فرهنگی نیز قرار داده شده است تا با خیال راحت برنامه ریزی سفرهای داخلی و خارجی خودتان را به مجموعه گردشگری فارا گشت بسپاری و آماده شوی برای بهترین مسافرت زمینی و یا هوایی داخلی و خارجی با هواپیما، قطار یا اتوبوس طبق سلیقتان. همه این خدمات با قیمت ارزان و آف خورده ارائه می شوند تا مسافران دیگر نیازی به قیمت تور لحظه آخری حس نکنند.

فرقی نمی کند در ایام عادی فصل بهار، تابستان، پاییز یا زمستان بخواهید سفر کنید و شاید تور نوروز فارا گشت را بخواهید امتحان کنید، برای همه این مسافرت ها برای شما تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شده است. تعطیلات آخر هفته ها هم گل سر سبد تورهای مسافرتی هستند با برنامه های ویژه ای رزرو تور انجام می شود. چقدر خوب است که همه اطلاعات لازم را در وب سایت با موبایل و یا لپ تاپ می توانید مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره بگیرید.

هر زمان که قصد مسافرت داشتید می توانید برای اطلاع از خدمات تورهای مسافرتی به وب سایت فارا گشت

faragasht.com

مراجعه کنید و یا با شماره های 02188909296 و 09208008108 تماس بگیرد. کارشناسان حرفه ای تور منتظر مشاوره سفر با شما هستند.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 4.8 / 5. تعداد آرا : 4

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت