learndl learndl triboon

معرفی 8 افزونه ضروری و واجب وردپرس

12 افزونه مهم و واجب برای وردپرس

 

افزونه که یک کلمه فارسی است ، به معنای افزودنی برای یک چیزی !! خب حالا افزونه سایت یعنی چی ؟ قطعا افزونه از لزومات یک سایت است که میتواند ضروری باشد یا نباشد . مثلا افزونه هایی برای کد تخفیف سایت های فروشگاهی وجود دارند ، منتها این افزونه ها واجب و ضروری نیستند و با کد نویسی هم میتوانید آنها را در سایت پیاده سازی کنید . پس به طور کلی افزونه یا پلاگین از نیاز های هر سایتی هست اما ممکن است در برخی بحث ها نیاز باشد و در برخی از بحث های دیگر نیاز نباشند . برای مطالعه بیشتر این موضوع وبیت را تا انتهای این مقاله همراهی کنید . در این مقاله 8 مورد از افزونه های ضروری رو معرفی کرده ایم . برای آشنایی با هر کدام از این افزونه ها باید وقت و تمرکز بیشتری بگذارید .

8 افزونه بسیار مهم و ضروری برای هر وبسایتی

 

1 – WPForms

یکی از افزونه های پرطرفدار در ساختن فرم های وردپرسی ، افزونه WPForms است که بیش از 4 میلیون نصب فعال دارد. این افزونه برای ساخت فرم‌های تماس مختلف در وردپرس به کار می‌رود. وبسایت شما برای هر فعالیت و خدماتی باید فرمی داشته باشد تا بتواند اطلاعات آن فعالیت را ذخیره کند . تابحال به دنبال بهترین افزونه فرم ساز بوده اید ؟؟ خب این افزونه و افزونه های دیگری چون گرویتی فرم میتواند جواب این سوال ما باشد . یکی از دلایل استفاده  کردن رایج از این افزونه ،ساختن فرم در چند دقیقه و با چند کلیک است .

 

2. Akismet

افزونه رایگان Akismet یک افزونه قوی ضد هرزنامه و ضد اسپم در سایت‌های وردپرسی است. این افزونه بیش از 5 میلیون نصب فعال داشته و میتوانید آن را از مخزن وردپرس دانلود و نصب کنید . این افزونه از وبسایت شما در برابر محتوای ویران کننده محافظت می‌کند.یکی دیگر از کارهای افزونه اکیسمیت اینه که به طور خودکار کلیه نظرات و کامنت ها رو بررسی می‌کند . در نهایت دیدگاه‌هایی را که اسپم به نظر برسند را شناسایی و فیلتر می‌کنند.

 

3 – Yoast SEO

محبوب ترین پلاگین های سئوی وبسایت های وردپرسی چیه ؟ افزونه Yoast SEO یکی از محبوب ترین افزونه هاست که بیشتر از 5 میلیون نصب فعال داشته است . بهترین افزونه برای بهینه‌سازی و سئو سایت شما همین افزونه می‌باشد. استفاده کردن از این پلاگین بسیار راحت است . طوری که مبتدیان نیز به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. این افزونه امکان افزودن برچسب‌های متا و متاتگ، ایجاد نقشه سایت و … را دارد .

 

4 – W3 Total Cache

افزونه W3 Total Cache یکی از کاربردی ترین افزونه های افزایش سرعت سایت می‌باشد. این افزونه هم بیشتر از 1 میلیون نصب فعال دارد . مهم ترین کاربرد و خدماتی که این وبسایت میدهد ، بهبود و بهینه‌سازی عملکرد وبسایت‌های وردپرسی است. W3 Total Cache با افزایش عملکرد وبسایت و کاهش زمان لود شدن با استفاده از یک سری ویژگی ها سایت شما را بهبود می‌بخشد.

 

5 – WP Rocket

این افزونه هم یکی از بهترین افزونه های برای افزایش سرعت و کارایی وبسایت است . افزونه WP Rocket بسیار کاربردی و قدرتمند برای افزایش سرعت سایت‌های وردپرسی می‌باشد . کش کردن صفحات،بارگذاری به موقع تصاویر واستفاده از قابلیت Lazy load از امکانات این افزونه محبوب می‌باشد. این افزونه در نسخه پرمیوم ارائه شده است و نسخه رایگانی ندارد. پس برای تهیه این افزونه با قیمت مناسب کافیست به صفحه افزونه بهینه‌ساز WP Rocket مراجعه کنید.

 

6 – Insert Headers and Footers

از دیگر افزونه های ضروری وردپرس که ممکن است به آن احتیاج پیدا کنید افزونه Insert Headers and Footer نام دارد . این افزونه هم تعداد نصب های فعال زیادی را از آن خود کرده است.این افزونه به شما در ساختن و اضافه کردن قسمت های اصلی سایت کمک می کند . مثلا میتواند منوها و فوترهایی سفارشی را ایجاد کنید و در هرکجا که میخواهید آن را اضافه کنید .

 

7 – WooCommerce

افزونه کاربردی WooCommerce با بیش از 5 میلیون نصب فعال بهترین افزونه فروشگاه ساز آنلاین شناخته شده است. ووکامرس، کلیه ویژگی‌ها و امکانات قدرتمندی که برای ساخت یک فروشگاه آنلاین به آن نیاز دارید را به رایگان برای شما فراهم می‌کند، شخصی‌سازی صفحات محصول، تعریف و ایجاد انواع کالاهای فیزیکی و دیجیتالی و … از ویژگی‌های این افزونه کاربردی می‌باشد.

 

8 – Contact Form 7

افزونه Contact Form 7 بیش از 5 میلیون نصب فعال داشته است و از بهترین افزونه های ایجاد فرم‌های تماس می‌باشد.این افزونه که بسیار قدرتمند و انعطاف پذیر است به صورت رایگان از مخزن وردپرس قابل مشاهده و نصب است . این افزونه ، کار ساختن فرم های تماس را راحت کرده است چون کار با این افزونه بسیار راحت و آسان است .

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت