learndl learndl triboon

معرفی 10 فیلم منتشر شده در سال 2021 به همراه معرفی سایت دانلود

با گذشت یکسال از اپیدمی کرونا و تاخیر در اکران فیلم های سال 2020 و تغییر تاریخ اکران آنها به  سال های 2021 و 2022، می‌توان امسال را یکی از بهترین سال‌ها برای علاقه مندان به فیلم و سریال های خارجی دانست.

معرفی 10 فیلم

در ادامه به معرفی 10 فیلم برای تماشا و سرگرم شدن میپردازیم که در سال 2021 منتشر شده اند، با ما همراه باشید. این فیلم ها از سایت معتبر Rottentomatoes لیست و گردآوری شده است. جهت دانلود  فیلم های خارجی سال 2021 میتوانید از سایت هکس دانلود اقدام نمایید.

The Dig 2021 / حفاری

حفاری به انگلیسی The dig یک فیلم درام تاریخی به کارگردانی سایمون استون محصول سال ۲۰۲۱ می‌باشد. این فیلم بر اساس رمان حفاری اثر جان پرستون می‌باشد که در سال ۱۹۳۷ اتفاق می‌افتد. در این فیلم کری مولیگان، رالف فاینس، لیلی جیمز، بن چاپلین، کن استات، مونیکا دولان نیز بازی می‌کنند.

خلاصه داستان : حفاری، نام فیلمی غم‌انگیز و بیوگرافی سال ۲۰۲۱ به کارگردانی سایمن استون می‌باشد. داستان این فیلم که در سال ۱۹۳۸ روایت می‌شود، زندگی یک باستان‌شناس را به تصویر می‌کشد که شروع به حفاری مهم تاریخی در ساتن هو می‌کند. اما…

  • کارگردان : Simon Stone
  • نویسنده : Moira Buffini, John Preston
  • بازیگران : Carey Mulligan, Ralph Fiennes, Lily James

 

The SpongeBob Movie: Sponge on the Run 2021

فیلم سینمایی باب‌اسفنجی : اسفنج در حال فرار به انگلیسی The SpongeBob Movie : Sponge on the Run یک فیلم کمدی ماجراجویی لایو اکشن/پویانمایی رایانه‌ای آمریکایی در سال ۲۰۲۰ است که بر اساس مجموعه تلویزیونی انیمیشن باب‌اسفنجی شلوارمکعبی ساخته شده‌است.

به کارگردانی و نویسندگی تیم هیل، توسعه‌دهنده سریال و نویسنده سابق سریال، که با همکاری جاناتان ایبل و گلن برگر داستان‌نویسی کرده‌است، این اولین فیلم در این فرانچایز است که به جای انیمیشن ۲ بعدی، کاملاً با سبک تصویر تولیدشده توسط کامپیوتر ساخته می‌شود.

باب‌اسفنجی و پاتریک برای نجات حلزون حیوان خانگی باب‌اسفنجی گری، که توسط پلانکتون «ربوده شده» است، به مأموریت نجات می‌پردازند و به شهر گمشده آتلانتیک سیتی به همراه بوته ای سفر می‌کند. این فیلم همچنین منشأ دیدار باب‌اسفنجی با گری، اختاپوس، پاتریک، آقای خرچنگ و سندی را برای اولین بار در دوران کودکی نشان می‌دهد.

  • کارگردان : Tim Hill
  • نویسنده : Tim Hill
  • بازیگران : Tim Hill, Clancy Brown, Bill Fagerbakke

Malcolm & Marie 2021 / مالکوم و ماری

مالکوم و ماری به انگلیسی Malcolm & Marie یک فیلم خارجی آمریکایی در ژانر درام و سیاه‌وسفید به نویسندگی و کارگردانی سام لوینسون محصول سال ۲۰۲۱ با بازی زندیا و جان دیوید واشنگتن به عنوان شخصیت‌های اصلی است.

مالکوم و ماری قرار است در ژانویه ۲۰۲۱ در سینماهای منتخب اکران شود، قبل از اینکه به صورت دیجیتالی در ۵ فوریه ۲۰۲۱ توسط نتفلیکس اکران شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است : یک کارگردان و دوست دخترش پس از بازگشت به خانه از اکران فیلم خود و در انتظار پاسخ منتقدان مورد آزمایش قرار گرفتند…

  • کارگردان : Sam Levinson
  • نویسنده : Sam Levinson
  • بازیگران : John David Washington, Zenday

معرفی 10 فیلم

Judas and the Black Messiah 2021 / یهودا و مسیح سیاه

یهودا و مسیح سیاه به انگلیسی Judas and the Black Messiah‎ یک فیلم آمریکایی در ژانر فیلم زندگی‌نامه‌ای و درام است.

داستان فیلم در مورد خیانت به فرد همپتون (با بازیگری دنیل کالویا) رئیس بخش ایلینوی حزب پلنگ سیاه توسط خبرچین اداره تحقیقات فدرال ویلیام اونیل (با بازیگری کیت استنفیلد) در دهه ۱۹۶۰ شیکاگو است.

  • کارگردان : Shaka King
  • نویسنده : Will Berson, Shaka King
  • بازیگران : Daniel Kaluuya, LaKeith Stanfield, Jesse Plemons

I Care a Lot 2021 / بسیار مراقبت می‌کنم

بسیار مراقبت می‌کنم به انگلیسی I Care a Lot‎ فیلم مهیج و کمدی تاریک آمریکایی محصول ۲۰۲۰ به نویسندگی و کارگردانی جی بلیکسن است. با بازی رزمند پایک، پیتر دینکلیج، ایزا گونزالس، کریس مسینا و دایان ویست.

داستان درباره زن زیرک کلاهبرداری است که به عنوان یک سرپرست قانونی برای مراقبت سالمندان ظاهر می‌شود تا از فروش دارایی‌های آنان سود به‌دست آورد اما در پرونده سالمند اخیرش با مشکلاتی مواجه شده چراکه زن سالمند مرتبط با یک مافیا روسی از آب در می‌آید.

  • کارگردان : J Blakeson
  • نویسنده : J Blakeson
  • بازیگران : Rosamund Pike, Peter Dinklage, Eiza González

Nomadland 2021 / سرزمین آواره ها

سرزمین آواره‌ها یا عشایر به انگلیسی Nomadland‎ فیلمی در ژانر درام / مستند به کارگردانی کلویی ژائو محصول سال ۲۰۲۰ سینمای آمریکاست. این فیلم برندهٔ جایزه شیر طلایی جشنواره فیلم ونیز شد.

این فیلم در جوایز گلدن گلوب سال ۲۰۲۱ در چهار رشته بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر نقش اول زن نامزد شد که از این بین توانست دو جایزه بهترین فیلم درام و بهترین کارگردانی را ببرد.

این فیلم تحسین منتقدان را همراه با تحسین جهانی برای کارگردانی، فیلمنامه، تدوین، فیلمبرداری و بازیگری آن به ویژه مک‌دورماند به همراه داشت و به سومین رتبه برتر سال ۲۰۲۰ در متاکریتیک تبدیل شد.

  • کارگردان : Chloé Zhao
  • نویسنده : Jessica Bruder, Chloé Zhao
  • بازیگران : Frances McDormand, David Strathairn, Linda May

The Father 2021 / پدر

پدر به انگلیسی The Father یک فیلم سینمایی درام محصول مشترک فرانسه و انگلستان تولید سال ۲۰۲۰ به نویسندگی و کارگردانی فلوریان زلر است و بر اساس نمایشنامه سال ۲۰۱۲ خود به نام پدر ساخته شده‌است.

بازیگران اصلی فیلم آنتونی هاپکینز، الیویا کلمن، مارک گیتیس، ایموجن پوتس، روفس سوئل و اولیویا ویلیامز هستند. این فیلم داستان یک پیرمرد ولزی را دنبال می‌کند که باید با پیشرفت از دست دادن حافظه خود مقابله کند.

  • کارگردان : Florian Zeller
  • نویسنده : Christopher Hampton, Florian Zeller
  • بازیگران : Anthony Hopkins, Olivia Colman, Mark Gatiss

Raya and the Last Dragon 2021 / رایا و آخرین اژدها

رایا و آخرین اژدها به انگلیسی Raya and the Last Dragon‎ یک فیلم انیمیشنی در ژانر ماجراجویی و خیال‌پردازی حماسی است که از سوی استودیو سینمایی والت دیزنی در ۵ مارس ۲۰۲۱ (15 اسفند 1399) اکران شده است. از بازیگران آن می‌توان به کسی استیل و آکوافینا اشاره کرد.

این فیلم درباره ی دختری به نام رایا است که در میان قبیله ای زیبا و شاد زندگی میکند، در سرزمینی که زمانی اژدهایان سحرآمیز در آن ساکن بوده‌اند که توسط دورون‌ها (نیروهایی اهریمنی) تبدیل به برهوتی سراسر تباهی شده بود اما… پیام اخلاقی این پویانمایی نشان دادن قدرت اتحاد و همبستگی میان انسانها به کودکان است، قابلیت اعتماد به همنوع و اقتدارِ در صلح زیستن.

  • کارگردان : Don Hall, Carlos López Estrada
  • نویسنده : Qui Nguyen , Adele Lim
  • بازیگران : Kelly Marie Tran, Awkwafina, Gemma Chan

معرفی 10 فیلم

Zack Snyder’s Justice League 2021 / لیگ عدالت زک اسنایدر

لیگ عدالت زک اسنایدر که با نام اسنایدر کات نیز شناخته می‌شود به انگلیسی Justice League Snyder Cut یک فیلم آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی به کارگردانی زک اسنایدر است که به عنوان نسخهٔ برش کارگردان فیلم لیگ عدالت (۲۰۱۷) به‌شمار می‌رود.

این نسخه به دلیل ترک ناگهانی فیلم توسط کارگردان فیلم زک اسنایدر و تغییر کارگردان (جاس ویدون) باعث شد که صحنه‌هایی از آن حذف شود و بخش‌های زیادی دوباره فیلمبرداری شود که باعث شد نسخهٔ جاس ویدون با واکنش منفی هواداران و منتقدان همراه شود و پس از سه سال از اکران و درخواست مکرر هواداران از برادران وارنر برای پخش نسخهٔ دستکاری نشده و اولیه که توسط زک اسنایدر کارگردانی شده بود، وارنر تصمیم گرفت آن را در اوایل سال ۲۰۲۱ اکران کند.

در ابتدا قرار بود لیگ عدالت زک اسنایدر به صورت یک مینی‌سریال چهار قسمتی پخش شود و هر قسمت یک ساعت طول بکشد. اما وارنر از این کار منصرف شد. این فیلم از طریق سرویس اچ‌بی‌او مکس پخش می‌شود و مدت زمان آن حدوداً چهار ساعت است. این بازسازی ۷۰ میلیون دلار هزینه برای ساخت صحنه‌ها و جلوه‌های نو در پی داشت.

  • کارگردان : Zack Snyder
  • نویسنده : Zack Snyder, Chris Terrio
  • بازیگران : Henry Cavill, Ben Affleck, Gal Gadot

Nobody 2021 / هیچ‌کس

هیچ‌کس به انگلیسی Nobody یک فیلم سینمایی محصول ۲۰۲۱ آمریکایی آماده اکران در ژانر فیلم اکشن و مهیج به کارگردانی ایلیا نیشولر از فیلمنامه دریک کولستاد است. بازیگران اصلی این فیلم باب ادنکیرک، کانی نیلسن و کریستوفر لوید هستند.

این اثر سینمایی قرار بود در تاریخ ۱۴ اوت سال ۲۰۲۰ توسط کمپانی یونیورسال استودیوز منتشر شود ولی به دلیل دنیاگیری ویروس کووید ۱۹ اکران فیلم به تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ موکول شد.

  • کارگردان : Ilya Naishuller
  • نویسنده : Derek Kolstad
  • بازیگران : Bob Odenkirk, Aleksey Serebryakov, Connie Nielsen

فیلم های معرفی شده در این مقاله به علاوه بیش از چهار هزار عنوان دیگر از سایت هکس دانلود قابل دانلود و تماشا میباشد. فقط کافیست فیلم مد نظر خود را در باکس جستجوی فیلم جستجو کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 5 / 5. تعداد آرا : 1

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت