learndl learndl triboon

فروش کارتن خالی چند لایه و با کیفیت در اَلوکارتن

فروش کارتن خالی چند لایه و با کیفیت در اَلوکارتن

برای انجام اسباب کشی نیاز به کارتن خالی دارید. کارتن های خالی در ابعاد مختلفی عرضه می شوند و از نظر کیفیتی با هم مغایرت دارند. انتخاب نوع کارتن اسباب کشی با توجه به وسایل و اهمیت آن ها انجام می شود. برای خرید کارتن اسباب کشی باید نکات مهمی را مورد توجه قرار دهید.

نکات مهم در خرید کارتن خالی

برای خرید کارتن خالی ابتدا از وضعیت میزان اثاثیه منزل اطلاع کسب کنید. توجه داشته باشید که شما برای حمل وسایل از کارتن بهره مند می شوید. بنابراین تعداد کارتن های خریداری شده بر مبنای وسایل خانه خواهد بود. بسیاری از وسایل به شکل سرپایی جا به جا می شوند و تنها برای پوشش لبه های تیز یا سطح شکننده نیاز به کاور یا سلفون مبل دارند. آینه از جمله وسایل حساسی است که نمی توان آن را در کارتن خالی بسته بندی کرد.

اَلوکارتن

اثاثیه ای که در کارتن اسباب کشی بسته بندی می شوند، قابلیت حمل و جا به جایی با کارتن را دارند. کارتن اسباب کشی در اندازه های مختلفی تهیه و تولید می شود. برای خرید کارتن علاوه بر تعداد کارتن های مورد نیاز به مقاومت کارتن نیز فکر کنید. کارتن ها در جریان اسباب کشی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین ویژگی های مقاومتی در خرید کارتن از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتخاب کارتن مناسب

برای خرید کارتن خالی باید از کارتن هایی متناسب با تجهیزات منزل بهره مند شوید. وسایل قابل بسته بندی در محیط منزل می توانند لباس، لوازم الکترونیکی، شمعدانی، کتاب، وسایل آشپزخانه، ظروف شکستنی و … باشند. کتاب ها برای بسته بندی به کارتن های ضدآب و مستحکم نیاز دارند. کتاب ها معمولاً سنگین ترین کارتن را به خود اختصاص می دهند. از این رو انتخاب کارتن مستحکم برای حمل کتاب در اسباب کشی اهمیت زیادی دارد.

فروش کارتن های چند لایه در اَلوکارتن

کارتن های چند لایه از مقاومت قابل توجهی برخوردار هستند. بهتر است کارتن 5 لایه را برای حمل کتاب انتخاب کنید. کتاب ها در برابر رطوبت بسیار آسیب پذیر هستند. بنابراین بارگیری آن ها در شرایط عادی و روزهای بارانی دشوار است و نیاز به مراقبت دارد. کتاب ها می توانند جاذب خوبی برای رطوبت و آب باران باشند. بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند روزهای بارانی را برای اسباب کشی انتخاب نکنند. آن ها معتقدند در روزهای بارانی امکان حمل اثاثیه فراهم نیست. ضمن اینکه نمی توان وسایل و لوازم حساس به آب را جا به جا کرد. کتاب ها و وسایل الکترونیکی در مقابل آب حساسیت بالایی دارند. این موضوع اهمیت بسته بندی لوازم را دوچندان می نماید.

اَلوکارتن

همان طور که می دانید مهم ترین هنر صاحب خانه، کارگران و سایر اعضای خانواده در حین اسباب کشی و جا به جایی، حفظ وسایل منزل به ویژه وسایل شکستنی است. به همین خاطر کلیه تدابیر لازم برای حمل و جا به جایی راحت مورد توجه قرار می گیرد.

مزیت خرید کارتن خالی از شرکت اَلوکارتن

اَلوکارتن به شما کارتن های مستحکم و چند لایه معرفی می کند. کارتن خالی چند لایه می تواند وسایل و اثاثیه منزل را به خوبی حفظ نماید. کارتن خالی چند لایه قادر به افزایش سرعت روند اسباب کشی خواهد بود. کارتن های خالی را به عنوان کارتن ضدآب معرفی می کنند. کارتن های چند لایه با توجه به بافت حجیم و متراکم خود می توانند در برابر آب، ضربه و فشار به خوبی مقاومت کنند. در واقع کارتن خالی چند لایه به گونه ای تولید و ساماندهی شده که از نفوذ فوری رطوبت به داخل فضای کارتن جلوگیری می نماید.

کارتن های چند لایه می توانند فشارها و ضربات وارده بر کارتن را به خوبی خنثی کنند.

کارتن خوش دست

کارتن خالی عرضه شده در اَلوکارتن بسیار خوش دست است. بنابراین کارتن های اَلوکارتن از قابلیت حمل خوبی برخوردار  هستند. کارتن های اَلوکارتن دارای جای دست هستند. با جای دست می توان حمل کارتن های بسته بندی شده را به راحتی انجام داد.

دوام طولانی

جالب است بدانید کارتن خالی عرضه شده در اَلوکارتن می تواند تا سال های سال در انباری یا پارکینگ محیط منزل نگه داری شود. کارتن خالی می تواند به شکل چند باره مورد استفاده قرار بگیرد. در واقع بسته بندی کارتن تاثیری بر روی استقامت و کارکرد آن نخواهد داشت.

حمل لباس با کارتن خالی

بسیاری از افراد در حمل لوازم شخصی از جمله لباس بسیار حساس عمل می کنند. البته حمل لباس های شخصی اتو کشیده شده از معضلات همیشگی در جریان اسباب کشی بوده و هست. شما باید از کاور مناسبی برای حمل لباس ها استفاده کنید. البته کاور لباس تنها قادر به پوشش لباس ها و حفظ آن ها از گرد و غبار است. متاسفانه اسباب کشی با معضلات و مشکلات زیادی همچون آلودگی و گرد و غبار همراه است. بسیاری از لوازم بعد از اسباب کشی نیاز به گردگیری یا حتی شست و شو پیدا می کنند. برخی از لوازم قابلیت شست و شو ندارند. از این رو باید با روش های استاندارد و اصولی حمل یا بسته بندی شوند. قطعا شما نمی توانید بعد از اسباب کشی تمام لباس های خود را بشویید.

اَلوکارتن علاوه بر کارتن خالی، اقدام به عرضه کاورهای مختلف در سایز بزرگ، کوچک و متوسط می نماید. کاورهای لباس را می توان در حالت ایستاده حمل و نقل کرد. همچنین می توانید کارتن خالی مناسب برای حمل لباس را در اَلوکارتن سفارش دهید. کارتن خالی لباس با ارتفاع بیشتری عرضه می شود و چوب رختی دارد. در کارتن خالی لباس تمام عوامل مهم و ضروری برای به سلامت رساندن لباس ها وجود دارد.

اَلوکارتن

کارتن خالی طویل بیشتر برای حمل لباس مورد استفاده قرار می گیرد و به اندازه کارتن های عریض کارایی دارد. اگر حساسیت بالایی نسبت به لباس های خود دارید، می توانید از کارتن های طویل با لایه های اضافی استفاده کنید. در این صورت از تمیز ماندن لباس ها و نشکستن اتوی آن ها در حین حمل و جا به جایی مطمئن خواهید شد.

سفارش در اَلوکارتن

کارتن خالی عرضه شده در اَلوکارتن به سرعت در اختیار مشتری قرار می گیرد. در واقع کلیه سفارش های اَلوکارتن به شکل اینترنتی و تلفنی قابل انجام است. سفارش شما بعد از گذشت 2 ساعت در درب منزل قابل دریافت خواهد بود. قیمت ها و تعرفه های در نظر گرفته شده برای محصولات شرکت اَلوکارتن بسیار مقرون به صرفه بوده و قابل قیاس با سایر شرکت ها و رقبا می باشد.

انتخاب جعبه بسته بندی برای محصولات تازه

از آنجا که بسته بندی اغلب یکی از عوامل اصلی هزینه در بازاریابی محصولات است، انتخاب جعبه بسته بندی برای عملیات تجاری باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

علاوه بر ارائه بسته بندی به طور مداوم برای اینکه از محصول محافظت می کند، جعبه بسته بندی باید سایر شرایط را نیز داشته باشد:

  • حمل و نقل در هنگام خالی بودن باید آسان باشد و فضای کمتری را اشغال کند. به عنوان مثال جعبه های پلاستیکی که هنگام خالی بودن در یکدیگر قرار می گیرند، کارتن بسته بندی تاشو، کیسه ها و… جای کمی را وقتی خالی هستند اشغال می کنند.
  • جمع آوری، پر کردن و بسته شدن جعبه بسته بندی باید با دست یا با استفاده از یک ماشین، ساده انجام شود.
  • باید از تهویه مناسب محتویات هنگام حمل و نقل اطمینان حاصل شود. کارایی تهویه هنگام حمل و نقل به هوایی که بار اجازه عبور از آن را می دهد بستگی دارد.
  • ظرفیت آن باید متناسب با تقاضای بازار باشد.

جعبه هایی از مواد طبیعی

سبدها و ظروف سنتی دیگر در سراسر جهان سوم از بامبو ، چوب خیزران ، نی ، برگ خرما و … ساخته می شوند. مواد اولیه و نیروی کار معمولاً ارزان هستند و اگر ظروف به خوبی ساخته شوند ، می توان از آنها استفاده مجدد کرد.

معایب جعبه ها از جنس مواد طبیعی

  • تمیز کردن آنها دشوار است، وقتی که توسط مواد های تجزیه شده آلوده شده اند.
  • هنگام انباشته شدن برای حمل و نقل از راه دور، آنها به اندازه کافی سفت و سخت نیستند و تغییر شکل نمی دهند.
  • بارگیری آنها به دلیل شکلشان دشوار است.
  • در صورت فشار زیاد محصول را تحت فشار قرار می دهند و آسیب می رسانند.
  • آنها اغلب دارای لبه ها یا تکه های تیز هستند که می توانند محصول را برش دهند یا سوراخ کنند.

جعبه چوبی

در زمان های اخیر از چوب اغلب برای ساخت جعبه بسته بندی یا جعبه های قابل استفاده مجدد استفاده می شود. جعبه های چوبی سفت و سخت و قابل استفاده مجدد هستند و در صورت استاندارد بودن، به راحتی بر روی کامیون ها قرار می گیرند.

معایب جعبه چوبی

  • تمیز کردن جعبه بسته بندی چوبی برای استفاده مجدد دشوار است.
  • حمل و نقل آنها سنگین و گران است.
  • آنها اغلب دارای لبه های تیز، شکاف و تیزی های بیرون زده هستند، از این رو نیاز به دو برابر کردن تجهیزات برای محافظت از محتویات است.

معرفی شرکت الوکارتن

  • الو کارتن بزرگترین فروشگاه اینترنتی کارتن اسباب کشی و لوازم بسته بندی

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 1 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
  • پردیسان سیستم 21 دی 1400 پاسخ

    ممنون از توضیحاتتون

همکاران وبیت