learndl learndl triboon

فروش فوق العاده خودرو بصورت اقساطی تحویل 1 ساعته

هر ساله در بازه‌های زمانی مختلف بخصوص نزدیک سال نو و موسم بهار بازار خرید و فروش خودرو بخصوص فروش اقساطی خودرو گرم می‌شود و بیشتر مردم سعی می‌کنند برای داشتن سفرهای نوروزی و بهاری راحت و بی‌دغدغه خودرویی مناسب خانواده خریداری کنند. دو شرکت ایران خودرو و سایپا که در حال حاضر دو شرکت تولید کننده خودرو داخلی به شمار می‌آیند در بازه‌های زمانی مشخصی شرایطی را مهیا می‌کنند تا افرادی که نمی‌توانند خودرو دلخواه خود را به صورت نقدی خریداری نمایند، بتوانند با استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو، خرید خود را انجام داده و پرداخت آن را به صورت اقساطی انجام دهند. ما در ادامه قصد داریم درباره شرایط فروش اقساطی خودرو که توسط یکی از نمایندگی‌های معتبر فروش خودرو به نام آرشا خودرو مهیا شده است اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم شرکت آرشا خودرو در حال حاضر شرایطی را برای خریداران مهیا کرده است تا بتوانند با استفاده از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا در کمترین زمان ممکن، بدون معطلی و با شرایط تحویل یک ساعته، ماشین مورد نظر خود را در اختیار داشته باشند.

فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

در سال‌های اخیر شرکت ایران خودرو با تولید خودروهای مختلف توانسته است نیاز خریداران را برای خرید خودروی داخلی برآورده نماید. در شرایط فعلی که جامعه ما با تحریم روبروست امکان خرید خودروهای خارجی سخت‌تر شده است، زیرا واردات خودروهای خارجی با محدودیت مواجه شده و هزینه گمرک و .. باعث می‌شود تا بر قیمت خودرو افزوده شده و خریدار با قیمتی خارج از عرف مواجه شود، ضمن آن که هرچه قیمت خودرو بیشتر باشد، بالطبع قیمت قطعات و لوازم یدکی آن‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

بنابراین می‌توان گفت برای بسیاری از مشتریان استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو داخلی با صرفه اقتصادی بیشتری همراه خواهد بود. در ضمن تنوع محصولات ایران خودرو باعث شده تا خریداران بتوانند با هر میزان توان و بودجه‌ای که دارند چه به صورت نقدی و چه با استفاده از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو، ماشین مورد نظر خود را خریداری نمایند. شما می‌توانید یا به صورت خرید مستقیم از کارخانه یا شرکت‌ها و نمایندگی‌های معتبری که در سراسر کشور خودروهای این شرکت را به فروش می‌رسانند، محصولاتی از قبیل پژو 206، 405، پژو 207 و پژو پرشیا و ..  را خریداری نمایید.

 فروش اقساطی سایپا

شرکت سایپا نیز یکی دیگر از شرکت‌های بزرگ داخلی در زمینه تولید خودرو است که خودروهای متنوعی را با ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف به بازار عرضه کرده است. مشتریان محصولات این شرکت نیز می‌توانند اکنون با استفاده از شرایط فروش اقساطی سایپا که گاهی توسط خود کارخانه اعلام می‌شود خرید خود را انجام دهند. همچنین نمایندگی‌های معتبر فروش خودرو در سراسر کشور شرایط فروش اقساطی خودرو شرکت سایپا را برای مشتریان فراهم کرده‌اند تا بتوانند با استفاده از شرایط فروش اقساطی سایپا خودروهایی از قبیل پراید، کوییک، تیبا و سراتو و .. را بر اساس نیاز و توان مالی خود خریداری نمایند.

به طورکل هر چند که خرید اقساطی خودرو در نهایت کمی گران‌تر از خرید نقدی برای مشتری تمام می‌شود، اما خرید و فروش اقساطی خودرو برای خریدار و فروشنده مزایا و ویژگی‌هایی نیز دارد که در ادامه به چند مورد اشاره خواهیم کرد.

فروش اقساطی خودرو

  • خریدار بخشی از مبلغ خودرو را به صورت نقد پرداخت کرده و الباقی آن را به صورت ماهیانه و یا دو ماه یکبار پرداخت خواهد کرد.
  • خودرو پس از نوشته شدن قرارداد و پرداخت یک دوم پول و ارائه تعهدنامه که به صورت چک دریافت می‌شود فورا و در بیشتر مواقع طی مدت یک ساعت به مشتری تحویل داده خواهد شد.
  • خریدار با استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو، فشار کمتری را برای پرداخت مبلغ تحمل خواهد کرد.
  • فروشنده در بلند مدت پول بیشتری از خریدار بابت خودروی خریداری شده دریافت خواهد کرد.
  • چنانچه نمایندگی‌های فروش، خودرو را با شرایط مناسب به فروش برسانند و درمدت زمان قید شده خودرو را تحویل دهند مشتریان بیشتری از این نوع خرید استقبال خواهند کرد.
  • با استفاده از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو و یا فروش اقساطی سایپا و همچنین سایر شرکت‌های داخلی، سند ماشین تا زمان اتمام اقساط و پرداخت آخرین قسط از طرف خریدار، نزد فروشنده باقی ‌مانده و سپس به وی واگذار می‌گردد.

هنگام استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو به چه شرایطی باید توجه کرد؟

  • به بعضی از فروشندگان خودرو که بدون اعتبار هستند برای خرید خودرو اعتماد نکنید.
  • شرکت‌ها و نمایندگی‌هایی را برای خرید اقساطی خودرو انتخاب کنید که دارای مجوز رسمی باشند.
  • سعی کنید پیش از اقدام به خرید از شرایط قانونی خرید خودرو اقساطی اطلاعات کامل داشته باشید.
  • از مدارکی که باید برای خرید خودرو اقساطی ارائه نمایید، اطلاع داشته باشید.

درباره شرکت آرشا خودرو

مجموعه آرشا خودرو در حال حاضر به عنوان یکی از فروشندگان معتبر خودرو در تهران شناخته شده است که محصولات چند شرکت تولید کننده خودرو ایرانی مانند سایپا و ایران خودرو و همچنین مدل‌های متنوعی از خودروی خارجی را تحت شرایط فروش اقساطی خودرو و نقدی در اختیار مشتریان قرار داده است. در شرایط اقتصادی کنونی کشور که خرید خودرو به صورت نقدی برای همه اقشار جامعه ممکن نیست، می‌توان با استفاده از شرایطی که آرشا خودرو فراهم کرده، ماشین دلخواه خود را خریداری کرد.

فروش اقساطی خودرو

شرکت آرشا خودرو دارای شماره ثبت ۵۶۵۴۷۹ و مجوز قانونی بوده و از کادر فروش مجرب و حرفه‌ای برخوردار است. مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت آرشا خودرو به آدرس www.arshakhodro.com  و برقراری تماس با این مجموعه ضمن دریافت مشاوره و راهنمایی‌های لازم، از شرایط فروش اقساطی خودرو مطلع شده و خرید خود را در سریع‌ترین زمان و با آسان‌ترین شرایط انجام دهند.

اکنون مجموعه آرشا خودرو شرایطی را مهیا کرده تا خریدار بتواند چه ضمن خرید نقدی و چه خرید خودرو به صورت اقساطی از این مجموعه، ماشین مورد نظر خود را در کمترین زمان و به صورت آنی تحویل بگیرد. ا خرید خودرو از مجموعه آرشا خودرو، مشتری مطمئن خواهد بود از ابتدای مراحل خرید اقساطی تا زمانی که سند خودرو به نام وی زده می‌شود، این مجموعه همواره همراه مشتری بوده و پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت