learndl learndl triboon

ربات اینستاگرام در تلگرام (100% تضمینی)

ربات اینستاگرام

اگر به دنبال ربات اینستاگرام در تلگرام هستید این مقاله به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین ربات اینستاگرام مد نظر خود را پیدا کنید، در این محتوا به چند ها ربات اینستاگرام افزایش فالوور می پردازیم و توضیح می دهیم که ابتدا ربات اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد و آیا درست است از آن استفاده کنیم؟ سپس به شما چند ربات اینستاگرام در تلگرام را معرفی می کنیم.

ربات اینستاگرام چیست؟

ربات های اینستاگرام انواع مختلفی دارند، هر ربات می تواند امکانات مختلفی داشته باشد، اگر به دنبال ربات اینستاگرام در تلگرام هستید این را مد نظر داشته باشید که این ربات ها فقط می توانند برای شما پست های اینستاگرام را تبدیل به لینک دانلود کنند تا بتوانید ویدیو ها و عکس های اینستاگرام را به راحتی تبدیل به فایل دانلود کنید اما اگر به دنبال راهی برای افزایش فالوور یا لایک و کامنت اینستاگرام هستید شما نمی توانید از ربات اینستاگرام تلگرام استفاده کنید زیرا این ربات ها نمی توانند چنین قابلیت هایی داشته باشند، در این صورت شما باید از ربات های تحت وب یا نرم افزار یا ربات اختصاصی اینستاگرام استفاده کنید.

آیا استفاده از ربات اینستاگرام تلگرام مشکلی دارد؟

ربات اینستاگرام

اگر هدف شما دانلود فایل های تلگرام باشد اینکار هیچ مشکلی ندارد و هیچ ایرادی نخواهد داشت زیرا این موضوع ربطی به پیج شما ندارد و بلاک نخواهید شد، اما اگر می خواهید اقدام به افزایش فالوور اینستاگرام کنید، این قضیه فرق دارد و شما باید از نرم افزار ها یا سایت های تحت وب استفاده کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام با ربات اینستاگرام

این ربات ها نقش ادمین های 24 ساعته برای پیج اینستاگرام شما دارند، شما این ربات ها را وارد پیج خود می کنید و به جای شما فعالیت انجام می دهند اما خیلی هوشمندانه تر! اینکه چقدر هوشمند باشند بستگی دارد که شما چگونه آن را تنظیم کنید. برای مثال اگر یک پیج فروشگاهی هستید به راحتی می توانید هشتگ های مرتبط با حوزه کسب و کار خود را به ربات اینستاگرام بدهید تا فقط پیج های مرتبط با این موضوع را فالو یا لایک کند، اینکار باعث می شود افرادی که به پیج شما علاقمند هستند، صفحه شما را در اینستاگرام ببینند و احتمال لایک کردن و فالو کردن شما به شدت بالاتر است.

نحوه کارکرد ربات افزایش فالوور اینستاگرام ، بدین صورت است که شما به سادگی با ثبت پیج های رقبایتان ، می توانید فالوور های آنها را برای پیج خود جذب کنید. اینکار به شما کمک می کند تا فالوور هایی علاقه مند به کسب و کارتان را داشته باشید و همچنین فیلتر های متفاوتی در ربات افزایش فالوور اینستاگرام جای داده شده است که با تنظیم هر یک از آنها می توانید پروسه افزایش فالوور خود را بهینه تر کنید

زمانبندی انتشار محتوا

حتما برای شما هم پیش آمده که قرار بوده در ساعت مشخصی پست یا استوری خاصی را منتشر کنید ولی به سبب مشغله های بسیار فرصت نکرده‌اید که این کار را انجام دهید. این موضوع می‌تواند به مرور کاربران را از پیج شما دلسرد کرده و به رشد کسب و کارتان در اینستاگرام آسیب بزند. با ربات اینستاگرام، دیگر نیاز نیست نگران این مشکلات باشید! شما می‌توانید ربات را به گونه‌ای تنظیم کنید که در زمان دلخواه، پست یا استوری مدنظر شما را منتشر کند و بدین ترتیب، پیج شما همواره فعال باشد!

چرا از ربات های اینستاگرام استفاده کنیم؟

چند علت می تواند داشته باشد، که وقتی این چند موضوع باهم در کنار هم قرار می گیرند واقعا نشان دهنده اهمیت بسیار بالا و ارزش آنها هستند که هرکسی مشتاق به استفاده از آن می شود. علت اول این است که کمترین هزینه را برای افزایش فالوور واقعی نسبت به تمام روش ها دارد و بر خلاف سرویس های خرید فالوور اینستاگرام ، این فالوور ها کاملا واقعی هستند که حتی باعث افزایش فروش پیج شما می شوند. دلیل بعدی این است نسبت به بقیه روش ها کمترین ریسک را دارد، البته این بستگی دارد که شما چگونه ربات را تنظیم کنید که در پکیج سایت ربات پک این موضوع به صورت کامل توضیح داده شده است.

چرا ربات های اینستاگرام محبوب هستند؟

حداقل 4 سالی می شود که کسب و کار های ایرانی اینستاگرام از ربات اینستاگرام استفاده می کنند اما نکته بسیار جالب این است هر سال آمار استفاده از این ربات ها 2 تا 3 برابر می شود! هرچند که اینستاگرام از همان اول از ربات های اینستاگرام متنفر بوده است زیرا سرویس اینستاگرام دنبال کاربران حقیقی می باشد نه ربات ها و این ابزار ها را اسپم شناسایی می کند.

برای همین اینستاگرام الگوریتم های زیاد و پیچیده ای برای شناسایی ربات های اینستاگرام قرار داد که کماکان خیلی از آنها را شناسایی می کند و باعث بلاک شدن پیج آن کاربر به صورت موقت (اکشن بلاک) یا به صورت دائمی (بن شدن) خواهد شد. با این حال ربات های زیادی هستند که اگر درست تنظیم شود اینستاگرام اصلا نمی تواند متوجه شود مانند ربات اختصاصی اینستاگرام که در پکیج ربات پک وجود دارد، یا آخرین نسخه ربات نینجاگرام که اگر درست تنظیم شود، اینستاگرام متوجه آن نخواهد شد.

ربات اینستاگرام

 علت محبوبت ربات های اینستاگرام خیلی واضح است! اگر شما ببینید که با بهترین ربات اینستاگرام توانسته ایید خیلی عالی کسب و کار اینستاگرامی خود را گسترش دهید حتما آن را به بهترین دوست خود هم معرفی می کنید و بهترین دوست شما هم به دوستان صمیمی خود آن را معرفی می کند و این چرخه به شدت در حال گسترش است که علت آن هم شگفت انگیز بودن این ربات هاست.

پیشنهاد میکنم همین الان کار با قوی ترین ربات اینستاگرام، یعنی ربات پک را آغاز کنید، کسی چه می داند شاید سال دیگر اینستاگرام الگوریتمی ارائه بدهد که هیچ رباتی دیگر نتواند فعالیت کند و قطعا حسرت این را می خورید که چرا از این ربات ها استفاده نکردید. پس همین الان شروع کنید و از قوی ترین ربات اینستاگرام یعنی پکیج ربات پک استفاد کنید، تا الان بیش از 700 نفر به سایت ما اعتماد کرده اند و شاهد افزایش فالوور واقعی پیج اینستاگرام خود و افزایش کامنت و لایک بوده اند و همچنین نرخ تعامل پیج آنها بالاتر رفته و دایرکت ها و فروش بیشتری را از پیج خود دریافت کردند.

ربات دانلودر اینستاگرام

اگر فقط به دنبال رباتی هستید که وارد اکانت شما نشود و قابلیت دانلود استوری، ویدیو و عکس های اینستاگرام را به شما بدهد، در این زمینه پیشنهاد می کنیم از ربات اینستاگرام استفاده نکنید! زیرا شما خیلی راحت می توانید اپلیکیشن اینستاگرام ایکس را نصب کنید که یک نسخه فارسی از اینستاگرام است و به صورت رایگان می توانید با سرچ در گوگل، از سایت های معتبر ایرانی آن را دریافت کنید. این اپلیکیشن امکانات بسیار جالبی دارد، از جمله دیدن استوری دیگران بدون اینکه بفهمند! سین کردن پیام های دایرکت بدون متوجه شدن آنها! (البته در گروه های اینستاگرام این قابلیت وجود ندارد و متوجه خواهند شد) + دانلود ویس هایی که در دایرکت برای شما ارسال می شوند! پس در این خصوص پیشنهاد می کنیم به دنبال ربات اینستاگرام برای تلگرام نباشید و از همین اپلیکیشن رایگان و عالی استفاده کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 5 / 5. تعداد آرا : 1

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت