learndl learndl triboon

بهترین پرایمر برای پوست خشک کدام است؟

بهترین پرایمر ایرانی چیست؟

قیمت پرایمر پوست خشک چقدر است؟

نحوه استفاده از پرایمر چگونه است؟

اگرچه استفاده از پرایمر به ماندگاری و پوشش دهی بهتر پوست شما بسیار کمک خواهد کرد اما باید بدانید که استفاده روزانه و طولانی مدت از این محصول می تواند باعث دهیدراتگی پوست شما شود و به مرور زمان خشکی پوست و پوسته پوسته شدن را به همراه خواهد داشت. با این حساب توجه داشته باشید هنگام خرید پرایمر برای پوست خشک از زیرساز آرایش مناسب با پوست خود استفاده کنید و پس از آن از یک مرطوب کننده پوست خشک بزنید تا از خشکی بیش از حد پوست تان جلوگیری شود. در ادامه برای آشنایی با بهترین پرایمر برای پوست خشک کدام است؟ با الانزا همراه باشید.

پرایمر برای پوست خشک چه کاری انجام می دهد؟

پرایمر

به یاد داشته باشید راز داشتن پوست سالم استفاده از پرایمر خوب است، شاید خیلی از شما پرایمر و کاربرد آن را به خوبی نشناسید و با این حساب خیلی خوب هم نتوانید از آن برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنید. اگر شما پوستی خشک و پوسته پوسته دارید توصیه می کنیم از یک پرایمر مناسب با پوست خشک تهیه کنید و پوست خود را با آن مرطوب کنید و یک فونداسیون قوی قبل از استفاده از کرم پودر و پنکک داشته باشید.
از آنجایی که پوست شما خشک است با یک پرایمر پوست خشک می توانید به روشن شدن پوست، ایجاد درخشش و لطافت پوست خود کمک کنید، پس از استفاده از پرایمر می توانید از کرم پودر خود روی پوست تان پخش کرده و پس از آن برای فیکس و یک دست شدن از پنکک روی آن استفاده نمائید و به خوبی ترکیب کنید. برای آگاهی از قیمت پنکک خوب می توانید به فروشگاه اینترنتی الانزا مراجعه کنید و به صورت غیر حضوری از بهترین برندهای پنکک موجود در بازار دیدن نمائید و در صورت تمایل خرید خود را با بهترین قیمت انجام بدهید.

انتخاب پرایمر مناسب برای پوست خشک

پرایمر یا همان زیرساز آرایش دارای انواع مختلفی است که هرکدام یک کاربرد جداگانه داشته و برای هدف خاصی تولید شده اند، اگر به دنبال بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک هستید بهتر است در ابتدا با پرایمر و کاربردهای آن آشنا شوید و پس از آن برای خرید اقدام کنید.

  • پرایمر رنگی بنفش: اگر پوستی سبزه مایل به زرد دارید و به دنبال یک زیرساز آرایشی برای یکدست کردن رنگ پوست خود هستید توصیه می کنیم برای از بین بردن رنگ زرد صورتتان از پرایمر رنگی بنفش استفاده کنید.
  • پرایمر رنگی زرد: پرایمر زرد رنگ برای هماهنگی بیشتر رنگ پوست شما در کنار محو کردن جای جوش ها و روشن کردن پوست مهارت خاصی دارد و برای همین امر ساخته شده است.
  • پرایمر رنگی سبز: پوستی ملتهب با جوش های قرمز و متورم دارید؟ برای پوشاندن این جوش ها دچار تردید شده اید؟ توصیه می کنیم برای یک بار هم که شده استفاده از پرایمر رنگی سبز را استفاده کنید تا خودتان شاهد پوشانندگی بالای آن بشوید.
  • پرایمر برنزه: اگر پوستی تیره و خاکستری دارید می توانید بی حالی و رنگ پریدگی پوست تان را با استفاده از پرایمر برنزه از بین ببرید و طراوت را به صورت خود هدیه بدهید.
  • پرایمر صورتی: این پرایمر رنگی در کنار روشن کردن پوست شما به پوشاندن لکه های پوستی و درخشش پوست شما بسیار کمک خواهد کرد.

ویژگی پرایمر مناسب برای پوست خشک

پرایمر

  1. این پرایمر باید حاوی مواد مرطوب کننده و آبرسان باشد.
  2. پرایمر خوب باید لک و جای جوش را از بین ببرد.
  3. از پیری زودرس و ایجاد چین و چروک روی پوست جلوگیری خواهد کرد.
  4. کانسیلر و کرم پودر خوب به تنهایی نمی تواند پوست شما را زیبا جلوه بدهد.
  5. مواد مغذی موجود در پرایمر مانند یک آبرسان قوی بر روی پوست شما عمل خواهد کرد.
  6. پرایمر سبب پوشش کلیه نواقص از جمله جای جوش، لک های قهوه ای و قرمز است.
  7. این محصول منجر به اصلاح تغییر رنگی روی پوست می شود.

نکته: پرایمر یا همان زیرساز آرایش برای بالا بردن ماندگاری آرایش و جذابیت بیشتر رنگ ها بر روی صورت شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود اما فراموش نکنید که در کنار آن برای بالا بردن دوام آرایش و کنترل چربی پوست خود می توانید از فیکساتور نیز استفاده کنید. شما می توانید برای آگاهی از قیمت فیکساتور به صورت غیر حضوری به فروشگاه اینترنتی الانزا مراجعه کنید و در صورت بررسی تمامی فیکساتورهای موجود در فروشگاه باتوجه به بودجه و نوع پوست خود می توانید خریدتان را انجام بدهید.

نکات مهم استفاده پرایمر برای پوست خشک

پرایمر

  • اگر پوستی خشک دارید باید قبل استفاده از پرایمر پوست خود را با یک کرم مرطوب کننده یا لوسیون بدن مرطوب کنید و پس از آن کمی صبر کنید تا کرم مرطوب کننده جذب پوست شما شده و بعد از زیرساز آرایشی مناسب با پوست خود استفاده کنید.
  • در صورت استفاده از پرایمرهای رنگی اصلاح کننده استفاده می کنید شما می توانید روی نقاط رنگی را بیشتر پوشش بدهید تا کمرنگ تر به نظر برسد.
  • پس از پخش کردن پرایمر بر روی صورت خود اجازه بدهید برای مدتی کوتاه به مدت یک الی دو دقیقه روی پوست تان باقی بماند و پس از آن می توانید از کرم پودر یا مرطوب کننده استفاده کنید.
  • نکته ای که باید هنگام پخش پرایمر پوست خشک باید به یاد داشته باشید این است که از زیرساز آرایشی زیاد استفاده نکنید چرا که استفاده زیاد آن باعث چرب شدن پوست شما می شود و در نتیجه ماندگاری و طول عمر آرایش شما را پایین خواهد آورد.
  • از آنجایی که پوست زیر چشم و لب ها بافتی متفاوت از دیگر نقاط صورت دارند باید به یاد داشته باشید که در هنگام استفاده از آن از پرایمرهای مخصوص آن ناحیه استفاده کنید و پرایمر پوست صورت مناسب این نقاط نخواهد بود.

نتیجه گیری

برای پوشش دهی و زیرسازی آرایش پوست خشک شما باید یک سری اصول و نکات را به درستی رعایت کنید تا در صورت استفاده از محصولات میکاپی فوق العاده داشته باشید. فراموش نکنید که داشتن پوستی یک دست و زیبا از مهمترین قسمت یک آرایش صورت خوب است با این حساب شما می توانید با ورود به فروشگاه اینترنتی الانزا ( https://elanza.com/ ) و آگاهی از قیمت پرایمر به صورت غیر حضوری محصولات مورد نظر خود را خریداری نموده و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 5 / 5. تعداد آرا : 1

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 2 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
  • sahab 26 بهمن 1399 پاسخ

    وبیت مقاله بسیار خوبی بود
    ممنون

  • زهرا 26 بهمن 1399 پاسخ

    ممنون از مطلب خوبتون

همکاران وبیت