learndl learndl triboon

بهترین قیمت تور ترکیه و تور لحظه آخری ترکیه در قاصدک 24

ترکیه در یک نگاه

کشور ترکیه یا جمهوری ترکیه یکی‌از مقاصد محبوب گردشگری برای مسافران و توریستان شناخته می‌شود. ما در این مطلب سعی داریم به تمامی راهنمایی‌های لازم در مورد بهترین قیمت تور ترکیه و تور لحظه آخری ترکیه در  قاصدک 24 بپردازیم.

قیمت تور ترکیه

این کشور که از 3 طرف به دریای سیاه، دریای مدیترانه، اژه و مرمره راه دارد؛ در اوراسیا واقع شده است. اوراسیا به سرزمین‌هایی گفته می‌شود که وسعت آن‌ها به بیش‌از یک قاره منتهی شود. ترکیه نیز علاوه‌بر شمال غربی آسیا، در جنوب شرقی اروپا نیز قرار دارد که به بخش آسیایی آن آناتولی و به بخش اروپایی ترکیه، تراکیه گفته می‌شود. وجود جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر در شهرهای ترکیه سبب می‌شود سالانه افراد زیادی به این کشور سفر کنند. ناگفته نماند زبان کشور ترکیه «ترکی استانبولی» بوده و  اکثر جمعیت آن سنی هستند.

جاذبه‌های گردشگری تور ترکیه

از آنجایی که شهرهای ترکیه از جاهای دیدنی، سواحل چشم‌گیر و مناطق تفریحی بسیاری بهره‌مند هستند؛ دور از انتظار نیست که تور ترکیه در بین توریستان پرطرفدار باشد.

قیمت تور ترکیه

رستوران‌ها و کافه‌های خوش‌رنگ و لعاب استانبول، ارتفاعات بزتپه در ترابزون، مناظر برفی و نفس‌گیر بورسا، سواحل فوق‌العاده‌ی کوش آداسی، جزیره‌ی ککوا آنتالیا و… همه‌وهمه شما را در تور ترکیه حیرت‌زده خواهد کرد. آنقدر تنوع جاهای دیدنی ترکیه زیاد است که انتخاب برای مسافران سخت می‌شود. شما می‌توانید برای سفر به ترکیه از تور هوایی ترکیه استفاده کنید که از طریق خرید اینترنتی بلیط هواپیما استانبول قاصدک24، بلیط هواپیما آنتالیا، بلیط هواپیما آنکارا، بلیط هواپیما بورسا و… صورت می‌گیرد. همچنین اگر تمایل‌به تور زمینی ترکیه دارید می‌توانید از مرزهای رازی، سرو و بازرگان استفاده کنید و با قطار یا اتوبوس به این کشور برسید.

 خدمات تور ارزان ترکیه در قاصدک 24

قیمت تور ترکیه

برای رزرو تور ترکیه، اطلاع‌از قیمت تور ترکیه یا حتی ثبت نام تور ارزان ترکیه می‌توانید با قاصدک24 تماس بگیرید (75269-021) یا خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. از امکانات تور ارزان ترکیه قاصدک24 می‌توانیم به خرید انواع بلیط، رزرو اقامتگاه‌ها و هتل‌های دلخواه در جای‌جای کشور، بیمه مسافرتی، راهنمای گردشگری، ترانسفر و… اشاره کنیم.

 عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت تور ترکیه

عوامل مختلفی می‌توانند بر قیمت تور ترکیه تاثیر بگذارند که سعی داریم در این مطلب به تمامی آن‌ها اشاره کنیم. شما با آگاهی‌از این نکات علاوه‌بر تجربه‌ی تور ارزان ترکیه، سفری با برنامه‌ریزی حساب شده خواهید داشت و می‌توانید مخارج خود را مدیریت کنید.

  • زمان سفر به ترکیه:از آنجایی که شهرهای ترکیه دارای جزایر، سواحل و پارک‌های آبی گوناگونی هستند؛ توریستان بسیاری در تابستان به این کشور سفر می‌کنند. بنابراین بیشتر در تابستان و ماه‌های گرم سال که آب‌وهوا برای گشت‌وگذار در سواحل و دریاهای مواج ترکیه مناسب است؛ قیمت تور ترکیه بیشتر از ماه‌های دیگر می‌شود. بنابراین اگر به‌دنبال تور ارزان ترکیه هستید بهتر است سفر خود را به ایام خنک‌تر و فصول سرد سال موکول کنید.
  • شهرهای ترکیه: هر شهر ترکیه امکانات، جاهای دیدنی، جاذبه‌ها و مناطق تفریحی خاص خودش را دارد. برخی‌از این شهرها مانند استانبول و آنکارا جزو شهرهای گران ترکیه شناخته می‌شوند و برخی دیگر مانند شهرهای قونیه، بورسا و آیوالیک برای تور ارزان ترکیه از بهترین انتخاب‌ها هستند. البته باید توجه کنید اگر به‌دنبال سفر ارزان به ترکیه هستید؛ می‌توانید به هر کدام از شهرهای دلخواه خود سفر کنید ولیکن به‌علت اختلاف قیمت‌ها ناچار به خرید کمتر یا اقامت در هتل‌های ارزان‌تر هستید.
  • تعطیلات:همانطور که می‌دانید ایام تعطیل تاثیر مستقیمی بر قیمت‌ها به‌ویژه شهرهای توریستی می‌گذارند. این روند سبب می‌شود قیمت تور ترکیه در تعطیلات بیشتر از ایام دیگر باشد. بنابراین اگر تمایل به ثبت نام تور ارزان ترکیه دارید؛ پیشنهاد قاصدک24 به شما سفر در روزهای عادی و اوایل هفته است. همچنین اگر به افزایش قیمت‌ها اهمیت چندانی نمی‌دهید و لذت سفر برای شما مهم‌تر است، تور مسافرتی ترکیه در آخر هفته یا تعطیلات تابستان لحظات ناب و فوق‌العاده‌ای را برای شما رقم خواهند زد.

قیمت تور ترکیه

  • نحوه‌ی سفر به ترکیه: قبل‌از رزرو تور ترکیه بهتر است مقایسه‌ای بین تور هوایی ترکیه و تور زمینی ترکیه داشته باشید. از آنجایی که هرکدام مزایا و معایب خودش را دارد؛ بررسی آن‌ها امری مهم تلقی می‌شود. به‌عنوان مثال تور هوایی ترکیه با بلیط هواپیما هزینه‌ی بیشتری نسبت‌به تور زمینی ترکیه با بلیط قطار دارد. ولیکن باید به‌خاطر داشته باشید که با خرید بلیط هواپیما و پرواز خارجی سریع‌تر و با دردسر کمتر به مقصد خواهید رسید؛ زیرا تور زمینی ترکیه با قطار بوده و زمان بیشتری در راه هستید. نکته‌ی بعدی فاصله‌‌ی محل سکونت شما تا شهرهای ترکیه است. به‌عنوان مثال گاهی اوقات افرادی که فاصله‌ی زیادی تا مرزهای ترکیه دارند، اگر با تور هوایی ترکیه سفر کنند هزینه‌ی کمتری را متقبل خواهند شد.
  • قیمت تور ترکیه:آخرین عاملی که به آن می‌پردازیم قیمت تور ترکیه است. تور ترکیه با توجه به نوع هتل و میزان اقامت در این کشور کاهش یا افزایش پیدا می‌کند. همچنین امکانات و خدماتی که هر تور در اختیار شما قرار می‌دهد با دیگری متفاوت است. بنابراین توصیه می‌کنیم در انتخاب تور علاوه‌بر بررسی امکانات هتل‌ها و قیمت رزرو آن، به خدمات تور ترکیه دقت کنید.

 بهترین زمان برای رزرو تور لحظه آخری ترکیه

تور لحظه آخری ترکیه از تورهای بسیار پرطرفدار و محبوب در میان توریستان و به‌ویژه ایرانیان است. این تورها معمولا در ایام تعطیل، اعیاد، آخر هفته، ساعات اولیه روز، شروع تابستان و… رونق بیشتری می‌گیرند. بنابراین تقاضا برای خرید تور ترکیه و بلیط هواپیما یا قطار بیشتر از قبل می‌شود و دیگر جای خالی باقی نمی‌ماند تا شرکت‌ها برای تکمیل ظرفیت هزینه‌ی آن را کاهش دهند. پس اگر به دنبال رزرو تور لحظه آخری ترکیه هستید در این زمان‌ها برای ثبت نام اقدام کنید:

  • ایام امتحانات یا شروع کلاس‌ها
  • پس از تعطیلات و اعیاد
  • پروازهای آخر وقت
  • فصول سرد

سوالات متداول در مورد تور ترکیه

  • آیا تور ترکیه به ویزا نیاز دارد؟ بله؛ برای سفر به ترکیه ویزا نیاز است. می‌توانید ویزای کوتاه مدت و 90 روزه‌ی ترکیه را دریافت کنید (1 بار اجازه‌ی ورود) یا ویزاهای چند ورودی با مجوزهای متفاوت.
  • آیا می‌توانیم در تور ترکیه دلار ببریم؟ بله ولی به خاطر داشته باشید پس از رسیدن به مقصد بهتر است به‌اندازه‌ی نیاز خود آن‌ها را در صرافی‌ها تبدیل به لیر کنید.

قیمت تور ترکیه

  • در صورت نیاز می‌توانیم در شهرهای ترکیه پول خود را به لیره ترکیه تبدیل کنیم؟ این امکان وجود دارد که قاصدک24 به شما صرافی‌های DOVIZ را توصیه می‌کند. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید به مطلب “” مراجعه کنید.
  • نرخ کودک در تور ترکیه چگونه است؟ این نرخ به نوع بلیط و هتلی که رزرو می‌کنید بستگی دارد. برخی هتل‌ها برای کودکان زیر 2 سال (نوزادان) هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند و برخی دیگر قیمت‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهند. برای کودکان 2 تا 12 سال نیز یا هزینه‌ها نیم‌بها محاسبه شده یا در صورت اشغال‌نکردن تخت، رایگان می‌باشد. در خصوص بلیط هواپیما کیش نیز باید به نوع بلیط دقت کنید. در بلیط هواپیما سیستمی، نرخ نوزادان 10 درصد بزرگسالان بوده و در بلیط چارتر علاوه‌بر نوزادان، نرخی برای کودکان 2 تا 12 سال نیز وجود دارد که از 10 تا 20 درصد تغییر می‌کند.
  • قیمت تور ترکیه لحظه آخری چقدر با تور معمولی فرق دارد؟ قیمت تور لحظه آخری ترکیه 20 تا 50 درصد از تور معمولی ارزان‌تر است.
  • آیا می‌توان تور ترکیه را کنسل کرد؟ بله؛ لغو کردن تور ترکیه امکان‌پذیر است اما باید جریمه‌ای را برای بلیط و هتل پرداخت کنید. میزان این جریمه به زمان کنسل‌کردن شما بستگی دارد و از 20 درصد تا 100 درصد تغییر می‌کنند.

در پایان اگر تمایل‌به خرید تور مسافرتی ترکیه یا تور لحظه آخری ترکیه دارید؛ پیشنهاد ما به شما استفاده‌از سایت قاصدک24 است. در این سایت علاوه‌بر تورهای مسافرتی، امکان خرید هرگونه بلیط مورد نیاز خود وجود دارد. به‌عنوان مثال: بلیط هواپیما ارزان، بلیط قطار رجا، بلیط هواپیما استانبول، بلیط هواپیما آنکارا، بلیط اتوبوس، چارتر و… . همچنین می‌توانید با توجه به مقصد خود، برای رزرو هتل و اقامتگاه مناسب اقدام کنید. تمامی امکانات هتل‌ها، قیمت رزرو هتل، تصاویر و… در این سایت درج شده است. برای پروازهای خارجی نیز توصیه می‌کنیم بیمه مسافرتی داشته باشید که قاصدک24 شرایط را برای خرید این طرح نیز فراهم کرده است. می‌توانید پس‌از بررسی تمامی طرح‌ها در کنار قیمت و مزایای آنان، برحسب نیاز یکی را انتخاب کنید.

برای اطلاعات بیشتر و خرید بلیط هواپیما ارزان در قاصدک24: ( https://ghasedak24.com )

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 1 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
  • سعیده سعدی 26 دی 1400 پاسخ

    برای خرید بلیط هواپیما در سایت یوتراوز زمان سفر خود را وارد کرده و قیمت ها را مقایسه کنید

همکاران وبیت