learndl learndl triboon

برترین تولیدکنندگان روغن و گریس در دنیا

تولیدکنندگان روغن

تولیدکنندگان برتر دنیا در زمینه طراحی و تولید انواع روانکار صنعتی، با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهند و ویژگی محصولات خود انتخاب می‌شوند. این شرکت‌ها باید خدمات پشتیبانی جامع مشتری را داشته باشند تا اطمینان حاصل کنند که مشتریان بهترین تجربه ممکن را دارند. همچنین محصولات باید به گونه‌ای طراحی شده باشند که استفاده از آن آسان باشد و سیستم به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد.

در این پست، چند مورد از تولیدکننده‌های برتر روغن و گریس در دنیا را معرفی کرده‌ایم و در مورد هرکدام توضیح مختصری ذکر می‌کنیم. با ما همراه باشید.

روانکارهای صنعتی برتر در دنیا

انتظار می‌رود بازار جهانی فروش روان‌کننده‌های صنعتی با رشد 6.4 درصدی از سال 2019 به 29.8 میلیارد دلار در سال 2025 برسد.

تولیدکنندگان روغن

روان‌کننده‌های صنعتی برای محافظت از تجهیزات و قطعات در برابر سایش و خرابی استفاده می‌شوند و حرکت روان قطعات را ممکن می‌کنند. رشد این بازار عمدتاً ناشی از رشد اتوماسیون در صنایع کاربر و رشد صنعتی قوی در اقتصادهای نوظهور مانند چین، هند و برزیل است. علاوه بر این، افزایش تقاضا برای روان‌کننده‌های سازگار با محیط زیست باعث رونق بیشتر بازار روانکارهای صنعتی می‌شود.

تولیدکننده‌های برتر روغن و گریس صنعتی در دنیا

در این بخش از متن، چند نمونه از شرکت‌های تولیدی روغن و گریس را لیست کرده‌ایم و به بررسی هریک می‌پردازیم:

تولیدکنندگان روغن

شرکت کلوبر Klüber (آلمان)

این شرکت در سال 1929 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر مونیخ آلمان قرار دارد. شرکت Klüber Lubrication روانکارهای تخصصی را توسعه، تولید و عرضه می‌کند. Klüber Lubrication محصولات و خدمات بسیاری از صنایع از جمله: خودروسازی، راه آهن، تولید و فرآوری شیشه، لاستیک و پلاستیک، چوب، خمیر و کاغذ، مواد غذایی و دارویی، دریایی، فلزکاری و فرآوری، معدن، نفت و گاز، فولاد، نساجی، تولید مقوای شیاردار، صنعت برق بادی و سیمان. این شرکت روانکارهای تخصصی، محلول‌های تریبولوژیکی، روانکاری، روان‌کننده‌های آبی، PFPE، اسپری‌های روان‌کننده، روغن‌ها، گریس‌ها، خمیرها، NSF H1، توزیع‌کننده روانکار تریبومتری، گریس‌های روان‌کننده، روغن‌ها و MOSH MOAH را ارائه می‌دهد.

این شرکت در سراسر آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه و خاورمیانه و آفریقا حضور جغرافیایی دارد.

FUCHS (آلمان)

در سال 1931 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در مانهایم آلمان قرار دارد. FUCHS SE در ساخت روان‌کننده‌ها و محصولات تخصصی مرتبط فعالیت دارد. این شرکت روان‌کننده‌های صنعتی و خودرو را پالایش و تولید می‌کند. این شرکت همچنین روغن‌های زیست‌تخریب‌پذیر تولید می‌کند. برنامه محصول FUCHS شامل بیش از 10000 محصول و خدمات مرتبط در شش دسته کلیدی است: روان‌کننده‌های خودرو، روان‌کننده‌های صنعتی، گریس، روان‌کننده‌های پردازش فلز، روانکارهای کاربردی ویژه و خدمات.

این شرکت در سراسر آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپا، آسیا و اقیانوسیه و خاورمیانه و آفریقا حضور جغرافیایی دارد.

تحقیقات دقیق در آخرین انتشار خود در مورد بازار جهانی روانکارهای صنعتی، رشد 6.4 درصدی را در دوره 2019-2025 پیش‌بینی کرده است.

شرکت روان‌کننده‌های توتال Total (فرانسه)

این شرکت در سال 1955 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در نانتر، فرانسه است. توتال لوبریکانت زیرمجموعه TOTAL S.A است که طیف وسیعی از روغن موتور و دنده، مایعات خنک‌کننده، روغن فلزکاری و مایعات هیدرولیک و ترمز، و همچنین خدمات کمکی، تجزیه و تحلیل روغن، آموزش، و خدمات کارگاهی را ارائه می‌دهد. توتال گروه در چهار بخش، یعنی اکتشاف و تولید، گاز، انرژی‌های تجدیدپذیر و نیرو، پالایش و مواد شیمیایی و بازاریابی و خدمات فعالیت می‌کند. این شرکت به بازارهای خودرو، صنعتی و دریایی خدمات می‌دهد. این گروه نیز در سراسر آمریکای شمالی، آسیا و اقیانوسیه، اروپا، آمریکای لاتین و خاورمیانه و آفریقا نمایندگی دارد.

یک شرکت فعال ایرانی در زمینه فروش این محصولات، اوستا صنعت نام دارد که انواع روانکار صنعتی برتر در دنیا را عرضه می‌کند. برای مشاهده لیست کامل محصولات، وارد صفحه اصلی شرکت شوید.

شل

شرکت شل در سال 1907 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در لاهه، هلند است. شل یک شرکت بین‌المللی است که در زمینه اکتشاف، تولید، پالایش و بازاریابی نفت و گاز طبیعی، تولید و بازاریابی مواد شیمیایی فعالیت می‌کند. این کمپانی یکی از شرکت‌های تابعه رویال داچ شل است که فعالیت‌های آن به بخش‌های بالادستی، گازی و انرژی‌های نوین یکپارچه و بخش‌های پایین‌دستی تقسیم می‌شود.

این شرکت در سراسر آمریکای شمالی، آسیا-اقیانوسیه، اقیانوسیه، اروپا، آمریکای لاتین و آفریقا حضور جغرافیایی فعال دارد.

بنا بر آنچه گفته شد، تولیدکنندگان برتر روغن و گریس در دنیا مواد با درجه کیفی بالا را تولید می‌کنند و روغن و گریس‌های صنعتی در این شرکت‌ها با مواد درجه یک و مهندسی‌شده طراحی می‌شود. این شرکت‌ها همچنین از روش‌های تولید پیشرفته برای روانکارهای خود و به منظور دستیابی به بالاترین استانداردهای کیفی استفاده می‌کنند.

منبع:

https://avesta-sanat.com

https://meticulousblog.org/top-10-companies-in-industrial-lubricants-market/

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 4.5 / 5. تعداد آرا : 2

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت