learndl learndl triboon

المنتور چیست و چه مزیت هایی دارد ؟

آموزش المنتور با وبسایت مرجع وبیت

اگر شما موضوعی را با عنوان ، المنتور چیست و چه مزیتی دارد را در اینترنت سرچ کرده اید ، باید بگم که به جای درستی برای دریافت پاسخ آمده اید . همگی میدانیم که سایت را با انواع مختلفی میتوانیم ، بسازیم و طراحی کنیم . حال اگر سایت شما وردپرسی باشد به شکل و شمایل قالب سایت خود اکتفا میکنید ؟ آیا صفحات خود را طراحی نمیکنید ؟ و آیا به فکر طراحی های اختصاصی نمیافتید ؟ برای یادگیری طراحی کردن صفحات شما نیاز به صفحه سازی افسانه ایی مانند المنتور دارید ! وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که به واسطه افزونه های جانبی یک سایت حرفه ایی را تشکیل میدهد . یکی از مهم ترین انواع افزونه ها ، افزونه های صفحه ساز هستند . صفحه ساز هایی مانند المنتور و ویژوال کامپوزر در دنیای طراحی وب وجود دارند که این روز ها نقش بسیار پر رنگی دارند . حال اگر تمایل به آشنایی با صفحه سازی مانند المنتور هستید تا انتهای این مقاله وبیت را همراهی کنید .

 

المنتور چیست؟

همانطور که در بالاتر گفتیم یکی از مهم ترین و پرکاربردترین افزونه‌های وردپرس، افزونه های صفحه ساز مانند المنتور می‌باشند. المنتور نوعی از افزونه‌های صفحه ساز است که با استفاده از آن مدیر وب‌سایت می‌تواند به راحتی طراحی سایت خود را بدون برنامه‌نویسی، انجام دهد. تنها با گذاشتن کمی وقت، مدیر وب‌سایت می‌تواند با استفاده از این افزونه و امکاناتی که در اختیار او قرار می‌گیرد، بخش‌های مختلف وب‌سایت خود را طراحی کند.

 

مزیت استفاده از افزونه المنتور چیست؟

 

1- طراحی سایت با کمک ویرایشگر و المنتور

افزونه‌ی المنتور بسیار کاربر پسند و آسان است. این خصوصیت المنتور به هرکاربری اجازه می‌دهد خیلی سریع و آسان صفحه‌ی خود را طراحی کند. یکی از ویژگی‌هایی که افزونه المنتور را از دیگر صفحه ساز‌ها متمایز می‌کند این است که می‌توانید widgetهای آن را در لحظه اجرا و مشاهده کنید.

 

2- صفحه‌سازی و طراحی با کشیدن و رها کردن ماوس

افزونه المنتور برای کاربران مبتدی و تازه وارد در طراحی سایت، نیز بسیار مناسب است زیرا تنها با کشیدن و رها کردن widgetها می‌تونید طرح مورد نظر خود را طراحی کنید.

 

3- امکان ذخیره صفحات طراحی‌شده

اگر شما نیز جز آن دسته از کاربرانی هستید، که طراحی سایت‌های مختلفی را انجام می‌دهید، المنتور یک افزونه‌ای است که بسیار مناسب و کاربردی می‌باشد. با استفاده از این افزونه می‌توانید صفحاتی را که طراحی کرده‌اید، در آن ذخیره کنید. در این صورت دیگر نیازی به طراحی وب‌سایت‌های مختلف و صفحات آن نمی‌باشد و تنها می‌توانید صفحات را در یک وب‌سایت طراحی و در وب‌سایت‌های دیگر خود از آن‌ها استفاده کنید.

 

4- بیش از 40 ویجت و المان رایگان و کاربردی

هیچ صفحه‌ساز یا وب‌سایت‌ساز دیگری را از نظر تعداد ویجت‌های رایگان نمی‌توان با المنتور مقایسه کرد. این افزونه بیش از 40 ویجت و المان مفید را در اختیار شما قرار می‌دهد. سعی شده است که هیچ عنصر یا ویجت کاردبردی ای در این لیست جا نماند. این ویجت‌ها تقریبا اکثر نیاز‌های شما را برآورده خواهند کرد.

ویجت عکس: اندازه، تیرگی و سایر تنظیمات تصاویر را کنترل کنید.
ویدئو: YouTube Vimeo را به صفحه خود اضافه کنید.
آیکون: یک یا چند مورد از 600 آیکون موجود را استفاده کنید.
گردونه تصویر: تصاویر را به شکل گردونه نمایش می‌دهد.

 

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت