learndl learndl triboon

آموزش نصب قالب در وردپرس + (معرفی چند قالب)

آموزش نصب قالب در وردپرس + (معرفی چند قالب)

اغلب سایت هایی که ما میبینیم ، با وردپرس ساخته شده اند و به طور کلی قالب های خاصی را استفاده میکنند . یا از قالب های آماده موجود در بازار استفاده میکنند یا هم قالب های اختصاصی برای خود تهیه میکنند . وردپرس یک سیستم تولید محتواست که شما برای هندل کردن سایت خود ، باید از قالب های وردپرسی و افزونه های جانبی آن استفاده کنید . همین موارد است که وردپرس را متمایز کرده است . در این مقاله سعی داریم که با شما درباره نصب قالب صحبت کنیم و همچنین چندین قالب را در انتهای مقاله معرفی کنیم . برای آشنایی بیشتر با این مباحث وبیت را تا انتهای این مقاله همراهی کنید . چنانچه سوالی در ذهن داشتید میتوانید از قسمت نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید .

 

داشتن یک ظاهر کاربری فوق العاده برای وبسایت شما ، یکی از بهترین اتفاق هاییه که میتونه بیوفته . اما برای داشتن ظاهر کاربری زیبا ، ساده ، آسان و حرفه ایی باید توی چه چیزی سلیقه بیشتری به خرج بدیم ! خب جواب این سوال قطعا انتخاب قالب مناسب خواهد بود . اگر قالب مناسبی برای سایت خود داشته باشید تا حدودی میتوانید رابط کاربری و تجربه کاربری خوبی داشته باشید . برای داشتن قالب وردپرس می‌توانید از روش‌های مختلفی به دنبال پوسته موردنظر خود باشید. اگر وبسایتی با موضوع موزیک یا مذهبی دارید ، شما میتوانید بهترین قالب های وردپرسی را در وبیت پیدا کنید !

 

ورود به پنل مدیریت وردپرس برای شروع نصب قالب

شما برای نصب قالب باید ابتدا به پیشخوان سایت خود بروید تا دسترسی برای اعمال قالب داشته باشید . برای این کار باید اول به انتهای آدرس سایتتان عبارت wp-login.php/ را اضافه کنید؛ اگر درست وارد کرده باشید صفحه ورود به شکل زیر برای شما بازخواهد شد. همان‌طور که اطلاع دارید ورود از طریق این صفحه برای انجام هر کاری روی وردپرس نیاز است. مشخصات مدیریت شامل نام کاربری و رمز عبوری که موقع نصب وردپرس ایجاد کرده‌اید را وارد کنید و روی ورود کلیک کنید . حال میتوانید برای انجام روند کار ، به سراغ بقیه مراحل بروید .

 

شروع نصب قالب وردپرس از طریق پنل مدیریت

پس از اینکه توانستید به پیشخوان وردپرس خود وارد شوید ، میتوانید به قسمت نمایش > پوسته‌ها مراجعه کنید. در اینجا می‌توانید قالب‌های وردپرسی خود را مدیریت کنید. به طور پیش فرض قالب هایی در همه سایت وردپرسی قرار دارد که شما اگر نخواهید از آنها استفاده کنید ، میتوانید انها را حذف کنید. همچنین برای اضافه کردن قالب جدید باید بر روی دکمه افزودن پوسته تازه کلیک کنید. اگر قالبی که شما تهیه کردید ، به صورت راستچین شده و فارسی است ، میتوانید آن را از همین قسمت بارگذاری کنید و یا به پنل مدیریت هاست خود بروید و وارد مدیریت فایل خود شوید . سپس قالب خود را در پوشه theme قرار دهید .

 

آموزش نصب قالب وردپرس از مخزن وردپرس

الان ما دوتا خبر داریم ! یه خبر خوب و یه خبر بد . اول کدوم رو بگم ؟ خب اول خوبه رو میگم . در مخزن وردپرس شما میتوانید هزاران افزونه یا قالب را به صورت رایگان پیدا کنید . که این خیلی به کار ما قدرت میده ! حالا خبر بد چیه ؟ خبر بدش اینه که ما فارسی زبان هستیم ، یعنی اگر بخوایم از قالب های مخزن وردپرس استفاده کنیم ، باید آنها را راست چین کنیم . کار دشواریه ! اما خب شما میتوانید قالب های خود را از سایت های مطرح فارسی زبان تهیه کنید که به صورت راستچین هم عرضه میشود . مثالا سایت های راستچین و ژاکت . همچنین اگر سایت موزیک یا مذهبی دارید ، وبیت یکی از بهترین تولیدکنندگان قالب وردپرسی است .

آموزش نصب قالب در وردپرس + (معرفی چند قالب)

 

آپلود قالب وردپرس از روی کامپیوتر شخصی

اگر قالب خود را از هر جایی تهیه کردید و میخواهید آن را نصب کنید ، ابتدا باید در این صفحه بر روی دکمه Choose File کلیک کنید . سپس فایل زیپ قالب را از کامپیوتر شخصی خود انتخاب کنید. حالا روی “هم‌اکنون نصب کن” کلیک کنید و صبر کنید تا پوسته بارگذاری شود. همان‌طور که مشاهده می‌کنید باید بر روی فعال کردن کلیک کنید. در نتیجه قالب بروی وبسایت شما فعال میشود . به همین راحتی !

 

قرار شد در انتهای مقاله براتون چندین قالب معرفی کنیم . این قالب ها جز محبوب ترین و پر استفاده ترین قالب های وردپرسی در سراسر جهان و البته ایران اند . 10 تا از بهترین قالب های امروزی عبارتند از :

  • ساسلند
  • دیپ
  • فلت سام
  • ایران کالا
  • برسرک
  • آنکُد
  • وودمارت
  • آداوا
  • آسترا
  • زفایر

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 3.3 / 5. تعداد آرا : 3

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت