learndl learndl triboon

آموزش ثبت موقعیت مکانی کسب و کار در نقشه گوگل !

این روزها که اکثر مردم دنیا به فکر داشتن یک کسب و کار آنلاین برای درامدزایی راحت هستند ، گوگل با تلفیق موتورجستجویش و موقعیت مکانی فرصتی فوق العاده برای دیده شدن کسب و کارها ایجاد کرده است . در واقع مردم راحت ترین راه درامدزایی را کار های اینترنتی و فریلنسری میدانند که ساعت کاری و خیلی از چیزهای دیگر در دست خودشان است .

 

فریلنسر ها برای کسب درامد باید بتوانند توانایی ها و رزومه خود را به مردم معرفی کنند . در این صورت مردم میتوانند به آن فریلنسر یا کسب و کار اعتماد کنند . آمارها نشان میدهند، پس از اینکه مردم سراسر دنیا از یک کسب و کار اطمینان حاصل میکنند به دنبال همکاری با آن کسب و کارند و برای استفاده از خدمات آنها هزینه میکنند .

 

باید خاطرنشان کنم که یکی از مهم ترین راه های اعتمادسازی برای مشتریان و مردم ، شفاف سازی اطلاعات بیزینس است ، که فاکتور های بسیاری دارد . یکی از این فاکتور ها موقعیت مکانی یک کسب و کاره! همه شما با داشتن آدرس یک کسب و کار و اطلاعات تماس آنها بیشتر میتوانید اعتماد کنید . حال اگر وبمستر هستید و میخواهید که موقعیت مکانی کسب و کار خود را در نقشه گوگل ثبت کنید کافیه که تا انتهای این مقاله وبیت رو همراهی کنید .

 

راهنمای ثبت موقعیت مکانی در نقشه گوگل

البته ناگفته نماند اضافه کردن موقعیت مکانی از گذشته هم با سرویس Google Map Marker وجود داشت است ولی تقریبا این موضوع از اوایل سال ۲۰۱۷ نحوه ایجاد آن دستخوش تغییراتی شد و با شیوه جدید رنگ و بوی جدی تری به خود گرفت و باعث شد گوگل نتایج لوکال و موقعیت مکانی ها را در جستجوهای کاربران دخیل کند و برای رونق بیشتر آنها در الویت بگذارد . یکی از مزیت های عالی نمایش نتایج محلی گوگل امکان درج اطلاعات اضافی به غیر از آدرس مکانی ، مانند دسته بندی شغلی ، شماره تلفن ، آدرس وب سایت ، ساعت کاری و … میباشد که باعث میشود حیاتی ترین اطلاعات لازم و ضروری هر کسب و کار براحتی در اختیار کاربران قرار گیرد.

 

مراحل اضافه کردن موقعیت مکانی کسب و کار در نقشه گوگل :

 

1 – به حساب گوگل خود وارد شوید .

2 –  به سرویس نقشه گوگل (گوگل مپ ) مراجعه کنید.

 

اضافه کردن موقعیت مکانی کسب و کار به نقشه گوگل

 

3 – موقعیت مکانی کسب و کار خود را در نقشه گوگل پیدا کنید و با نشانگر انتخاب ، کلیک راست و سپس بر روی گزینه Add A Missing Place کلیک کنید.

 

اضافه کردن موقعیت مکانی کسب و کار به نقشه گوگل

 

۴- در پنجره باز شده اطلاعات کسب و کار خود از قبیل نام کسب و کار ، آدرس ( از قبل روی نقشه انتخاب شده ) ، دسته بندی کسب و کارتان ، شماره تماس ، آدرس وب سایتتان و در آخر ساعت کاریتان را وارد نمایید و دکمه تایید را بزنید.

اضافه کردن موقعیت مکانی کسب و کار به نقشه گوگل

 

۵- حال مراحل ثبت اطلاعات کسب و کار شما روی نقشه گوگل به پایان رسید و معمولا تایید آن از ۲۴ ساعت تا ۷۲ به طول خواهد انجامید و از طریق جی میل به شما اعلام خواهد شد.

 

3 نکته بسیار مهم هنگام اضافه کردن موقعیت مکانی در گوگل :

 

– بعد از تایید کسب و کار توسط گوگل میتوانید در اولین اقدام نام وارد شده کسب و کارتان را در گوگل جستجو کنید تا نتایج را مشاهده نمایید.

 

– دفعات متوالی به ویرایش نام کسب و کار نپردازید این کار ممکن است گوگل را حساس و در نهایت تاییدها در بازه های طولانی تری و یا حتی اصلا صورت نگیرید.

 

– آدرس مکانی اشتباه یا قلابی در گوگل وارد نکنید این امر میتواند توسط تورلیدرهای مورد تایید گوگل شناسایی شود و در نتیجه از نتایج لوکال گوگل حذف شوید.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 5 / 5. تعداد آرا : 1

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت