learndl learndl triboon

تبلیغات و سئو به سبک گوگل ادوردز ! (آموزش روش های نوین)

آموزش و معرفی گوگل و تبلیغات گوگل

اگر شما هم وبمستر هستید ولی هنوز با روش های نوین سئو کردن آشنا نیستید ، باید بگم که به مقاله ایی مثل همین مقاله به شدت نیاز داید .  در این مقاله قراره به شما روش های سئو کردن رو آموزش دهیم و بگیم که برای سئوی بهتر میتوانید از تبلیغ کردن هم استفاده کنید . منظور از تبلیغاتی که ما داریم اینجا راجبش بحث میکنیم ، همان تبلیغات گوگل هست . حال سوال پیش میاد که اصلا تبلیغات گوگل چیه؟  تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادوردز یکی از سرویس‌های شرکت گوگل است که به افراد امکان این را می‌دهد که با پرداخت هزینه در صفحه نتایج گوگل ظاهر شوند. برای یادگیری بیشتر و کسب اطالاعات میتوانید وبیت را تا انتهای این مقاله همراهی کنید .

 

سئو آینده شما را تضمین میکنه، ادوردز وضعیت کنونی شما را!

همین اول کاری باید بگم که سئو آینده شما را تضمین میکنه، ادوردز وضعیت کنونی شما را تضمین میکنه، بنابراین هر دو را در برنامه بازاریابی آنلاین تون داشته باشید و از ادوردز برای گرفتن ترافیک سریع استفاده کنید و بصورت موازی روی سئو باهاش کار کنید،امیدوارم در ادامه مطالب بیشتری برایتان مفید واقع شوند . همچنین تونسته باشم جواب برخی از سؤالات شما را بدم.

 

تاثیرات گوگل ادورز بر وب‌سایت شما

اینو از نظر تجربی دارم میگم چون ما تو یک پروژه ایی ادوردز رفتیم ، سپس از صفحه هشتم به صفحه سوم آمدیم ، یک ادوردز تقریباً یک ماهه رفتیم و خیلی هم هزینه ایی نکردیم، اگر اشتباه نکنم در اون سال حدود 400 هزار تومان بود. البته این مال سال 1396 بود که قیمت دلار خیلی پایین تر از این بود، ولی در کل ادوردز به سئو شما هم میتونه کمک کنه و همینطور که گفتم بصورت غیر مستقیم هم حتی میتونه در برندینگ شما هم موثر باشه،

 

گوگل ادوردز برای شما ترافیک پایدار نمیاره تا زمانی که دارید به گوگل پول میپردازید

خیلی چیزا توی ادوردز هست که باید بدونید ، ولی به طور کلی میتونیم بگیم ادوردز برای گرفتن اطلاعاتی که بصورت آنی برای سایتتون استفاده میشه و از سئو برای استفاده طولانی مدت و پایدار استفاده میشه . پس ادوردز برای شما ترافیک پایدار نمیاره، تا زمانیکه دارید به گوگل پول میپردازید، برای شما ترافیک میاره. سئو برای طولانی بودن و پایدار بودن. ولی در بعضی از کلمات کلیدی مثل طراحی سایت، تـور آنتالیا، تـور حالا هرچیزی… این کلمات، کلمات سختی هستند و شما به این سادگی نمیتونید بیایید بالا، حداقل بین شش ماه تا یک سال تلاش کنید، هزینه کنید، رپورتاژ بزنید، بک لینک بزنید، وَ خیلی چیزهای دیگه تا بتونید بالا بیاید.

 

به تعداد کلیک در ادوردز از شما پول کاسته می‌شود

شما باید ببینید و تخمین بزنید آیا اون محصولی را که میخواهید در فروشگاهتون براش ادوردز انجام بدید ارزش ادوردز را دارد یا خیر، مثلاً ده سنت الان فرض کنید یه چیزی بین 1400 تومان میشود، اگر این ادوردز را برای کالایی مثل آب معدنی برید، خب صرف منطقی برای شما ندارد و باید حساب کنید سود اون جنس ـی که براتون میمونه ارزش این را دارد که براش ادوردز انجام بدید یا خیر این هم نکته دوم…

 

سئو هم هزینه های خود را دارد

باید دقت داشته باشید که هر کاری که قراره شما رو ثروتمند کنه ، طبیعتا نیاز به یک سری هزینه هایی داره ! پس شما ممکنه که هزینه های بیسار کلانی برای سئو کردن سایت خود خرج کنید . در مورد هزینه باید گفت که، ادوردز هزینه دارد، اما این صحیح نیست که بگیم سئو هزینه ندارد، هزینه مربوط به نیرو، مشاوره تخصصی سئو، خرید بک لینک، گواهی اس اس ال خوب، نیازمندی های فنی، رپورتاژ و غیره… اینها هزینه های سئو هست. نمیتونیم خودمون اقدام کنیم برای خیلی از موارد ها چون تخصصش را نداریم.

 

جمع بندی

الان که به انتهای این مقاله رسیدیم ، باید بگم که باز هم اطالاعات بیشتری برای سئو کردن و تبلیغات کردن وجود داره . حتی آموزش هایی رو بر مبنای آموزش گوگل ادوردز براتون آماده میکنیم و همیشه سعی میکنیم برای وبمستران عزیز ، بهترین مرجع باشیم . پس برای کسب اطلاعات بیشتر ، 1 – آرشیو مقالات وبیت را دنبال کنید و 2- همه مقالاتی که حس میکردید براتون مفید هست را با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید !

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت