learndl learndl triboon

الگوریتم مدیک گوگل چیه ؟

وبیت - الگورتیم های گوگل

 

همانطور که میدانید الگوریتم های گوگل به این معناست که یک وبسایت میتواند رشد بسیاری کند اگر از یک سری فیلتر های (همان الگوریتم کنونی ) گوگل عبور کند و سربلند بیرون بیاید. خب پس الگوریتم ها در گوگل مانند یک تونل میباشند که اگر یک سری فاکتور ها رو رعایت کنید و سربلند از تونل بیرون بیاید میتوانید در سئو سایت سربلند بیاید بیرون .  سایت های مختلف با عبور از این الگوریتم ها فرصت بیشتر دیده شدن توسط کاربران را کسب می کنند. بعضی از این الگوریتم ها مانند الگوریتم تولید محتوا به منظور فوکوس بر روی موضوعی خاص طراحی شده و دسته ای دیگر همچون الگوریتم مدیک گوگل اثر خود را بر کلیه سایت ها اعمال می کنند.

 

بیشتر وبمستران عقیده دارند که سئو مهم ترین کلید پیشرفت سایته ! پس برای سئو باید بیشتر وقت و هزینه کنید . حالا برای اینکه هزینه نکنید یا هزینه هارو به طور قابل توجه ایی کم کنید کافیه که مقاله های وبمستری وبیت رو که در زمینه سئو منتشر میکنیم دنبال کنید . چراکه همیشه سعی کرده ایم مقاله های جامعی رو در وبیت منتشر کنیم تا همه وبمستران فارسی زبان به محض مواجهه با مشکلات و باگ ها به وبیت مراجعه کنند .

 

به الگوریتم ها توجه بیشتری کنید چراکه :

گوگل الگوریتم های متفاوت و زیادی دارد که ما در این مقاله شما را با یکی از مهم ترین الگوریتم های گوگل آشنا میکنیم . این الگوریتم که بحث داغ امروزه وبمستران هست مدیک نام داره که در ادامه بیشتر باهاش آشنا میشویم . همچنین برای اینکه از این تونل (الگوریتم مدیک) سربلند بیرون بیاید لازمه که مقاله ما رو تا انتها همراهی کنید ، در صورتی هم که سوالی در ذهن تون به وجود آمد اون رو با ما و دیگر وبمستران به اشتراک بگذارید .

 

اکثر وبمسترانی که صاحب وبسایت هستند و برای کسب درامد از سایت خود هزینه های زیادی را صرف میکنند ، باید به این نکته دقت داشته باشند که اگر به الگوریتم های گوگل توجهی نکنند ممکنه دچار ضرر های زیادی از نظر مالی و زمانی شوند . گوگل به محض به ثمر رساندن یک الگوریتم ، آن را منتشر و عمومی نمیکند و معمولا یک مدتی به صورت پنهان سایت هارو آنالیز و بررسی میکند . در نتیجه این سایت ها میتوانند به صورت ناخوداگاه منجر به سئوی منفی شوند که تاثیر به شدت بدی بروی وبسایت میگذارند .

 

لازم است درباره الگوریتم مدیک گوگل بدانید که :

الگوریتم مدیک یکی از مهم ترین الگوریتم های گوگل میباشد که در اگوست 2018 به صورت عمومی منتشر شد . بر اساس اطلاعات سایت موز (moz) این الگوریتم اوایل بروی وبسایت های مبتنی بر موضوع سلامت و .. اعمال شده است . بعضی افراد نامگذاری این الگوریتم را بر اساس همین منطق میپندارند . الگوریتم مدیک امروزه بروی همه سایت های جهان بدون در نظر گرفتن زبان و موقعیت مکانی آنها اعمال میشود و میتوان گفت که یک الگوریتم سراسری و جهانی است .

 

الگوریتم مدیک بروی همه سایت های جهانی اعمال شد و همچنین معلولی بر رشد منفی اکثر وبسایت هاست . صاحبان وبسایت ها که با رشد منفی در زمینه سئو مواجه شدند از گوگل برای آشنایی و کار کردن با الگوریتم مدیک کمک میگرفتن . در نتیجه این مکاتبات بین گوگل و وبمستران ، گوگل راه حل این مشکل را تولید محتوای با کیفیت و تجربه کاربری دانست . اینجا بود که اکثر وبمسمتران به دنبال تولید محتوای موثر و تجربه کاربری فوق العاده بودند .

 

نکته نقل قول شده از خود گوگل درباره این الگوریتم :

به عقیده گوگل، الگوریتم مدیک الگوریتمی هسته و سراسری بوده و نیازی به توجه زیاد و ویژه کاربران ندارد. چرا که گوگل سالیانه الگوریتم های زیادی را اعمال می نماید که به گفته خود او تاثیر قابل توجه و خاصی بر هیچ کدام از وب سایت های موجود ندارد. چیزی که بسیاری از کارشناسان به آن اعتقاد دارند اینه که گوگل اطلاعاتی از این الگوریتم نشان نخواهد داد . همانند الگوریتم های دیگر گوگل نظیر پاندا ، پنگوئن و …

 

گوگل الگوریتم وبیت

 

راه حل کلی در برابر این الگوریتم از نظر وبیت چیه ؟

همانطور که گفتیم این الگوریتم بروی همه سایت ها اعمال میشود و طبق چیزی که سایت moz اعلام کرده است ، الگوریتم مدیک گوگل بیشتر بروی سایت هایی با مضمون مالی و سلامتی تاثیرگذار بوده است . اما به هر حال باید به فکر چاره ایی برای سئوی سایت شد . پس بهترین راه حل از نظر تیم وبیت اینه که اقدامات زیر رو برای وبسایت خود انجام دهید :

 

  • استفاده از تجربه کاربری مناسب تر با مضمون سایت
  • به کارگیری از ssl ها برای امنیت و جلب توجه بیشتر
  • بهبود سرعت و کارایی سایت
  • تولید محتوای دقیق تر و باکیفیت تر

 

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 4 / 5. تعداد آرا : 1

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت