learndl learndl triboon

افزونه پشتیبان گیری WPvivid وردپرس + آموزش استفاده

آموزش افزونه WPvivid در ور دپرس برای همگام سازی

همانطور که میدانید و قبلا هم گفتیم ، هر سایتی باید بک آپ یا پشتیبان داشته باشد . برای مثال اگر در اتفاقی به وبسایت شما آسیب جبران ناپذیری وارد شد ، به راحتی بتوانید آن را رفع کنید . برای اینکه از سایت خود پک آپ داشته باشید و به راحتی بتوانید آن را همگام سازی کنید ، نیاز به پلاگین ( WPvivid ) جدیدی دارید که در این آموزش از وبیت میخواهیم آن را به شما معرفی کنیم . همچنین انتقال یک کپی از سایت وردپرسی به هاست جدید (یک دامنه جدید)، نیاز به همگام سازی ها و پیکربندی هایی دارد که شما را با آنها آشنا میکنیم . به همین خاطر پیشنهاد میکنیم که وبیت را تا انتهای این مقاله همراهی کنید .

 

چه افزونه ایی برای این کار مناسب است ؟

افزونه های بسیاری برای همگام سازی یا پشتیبان سازی وبسایت های وردپرسی وجود دارد . اما در این مقاله از وبیت ، میخواهیم به شما یکی از جامع ترین و بهترین افزونه ها را معرفی کنیم . پلاگینی که میخواهیم به شما معرفی کنیم ، پلاگین کاربردی WPvivid و ویژگی های آن عبارت است از :

 

  • تنظیم همه چیز برای تهیه نسخه پشتیبان
  • پشتیبان‌های تدریجی
  • رمزگذاری پشتیبان پایگاه داده
  • پاک‌کننده عکس های استفاده ‌نشده
  • پشتیبان گیری چندرسانه ای وردپرس
  • یک مرحله بندی برای WordPress MU ایجاد کنید
  • نصب جدید WP ایجاد کنید
  • حافظه خارجی پیشرفته
  • زمانبندی پشتیبان‌گیری پیشرفته
  • همه چیز را از طریق ذخیره سازی از راه دور منتقل کنید
  • سفید امضا
  • قابلیت های نقش های کاربر را ویرایش کنید

 

آشنایی با افزونه WPvivid

مزایای استفاده از افزونه WPvivid

1 – پشتیبان گیری آسان

به راحتی از سایت وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. می توانید پشتیبان گیری از کل سایت (پایگاه داده + پرونده) ، همه پرونده ها یا فقط پایگاه داده را انتخاب کنید.

 

2 – مهاجرت خودکار

ایجاد سایت وردپرسی یکسان و انتقال به دامنه جدید با یک کلیک. افزونه WPvivid از انتقال سایت در محیط dev به سرور جدید، از میحط dev به دامنه جدید یا از یک سرور زنده به سرور دیگر استفاده می شود . همچنین می توانید یک سایت را به یک زیر شاخه از a.com به b.com ، از a.com به a.com/directory و از a.com به b.com/directory منتقل کنید. شما آزاد هستید که چه چیزی را برای مهاجرت انتخاب کنید: فقط کل سایت ، پرونده ها یا فقط پایگاه داده.

 

3 – برنامه پشتیبان برنامه ریزی شده

برای اجرای بکاپ گیری به طور خودکار در وب سایت خود برنامه ای تنظیم کنید. می توانید پشتیبان گیری را طوری تنظیم کنید که هر 12 ساعت ، روزانه ، هفتگی ، دوهفته ، ماهانه اجرا شود و موارد پشتیبان و مقصد را انتخاب کنید.

 

4 – پشتیبان گیری خارج از سایت برای ذخیره سازی از راه دور

پشتیبانهای خارج از سایت را به مکان دور دست بفرستید. افزونه WPvivid از فضاهای ذخیره‌سازی ابری پیشرو پشتیبانی‌ میکند: Dropbox, Google Drive, Amazon S3, Microsoft OneDrive, DigitalOcean Spaces, FTP و SFTP.

 

5 – بازیابی با یک کلیک

با یک کلیک سایت وردپرس خود را از نسخه پشتیبان , بازیابی کنید.

 

6 – پاک‌کننده عکس های استفاده ‌نشده

کتابخانه رسانه WP خود را اسکن کنید تا تصاویر استفاده نشده را پیدا کنید، سپس می توانید تصاویر خاص یا همه استفاده نشده را تمیز کنید.

 

جمع بندی :

در این مقاله ، سعی کردیم به شما پلاگینی رو جهت پشتیبان گیری وبسایت و همگام سازی آن معرفی کنیم . افزونه WPvivid میتواند در کار تخصصی خودش بهترین افزونه باشد . اما باید بدانید که افزونه های دیگری هم وجود دارند که ممکن است در بعضی فیلدها ، از پلاگین WPvivid بهتر عمل کنند . در هر صورت اگر سوال یا ابهامی در رابطه با این پلاگین یا بقیه افزونه ها داشتید ، از قسمت نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید . اگر هم این مقاله براتون مفید بوده ، آن را با سایر همکاران و دوستان خود به اشتراک بگذارید .

 

آموزش افزونه WPvivid در وبیت

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 4.8 / 5. تعداد آرا : 6

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت