learndl learndl triboon

دریافت لایسنس فونت ایران سن سریف

iransans-license

فونت ایران سن سریف

فونت ایران سن سریف یا همان ایران سنس یکی پرطرفدارترین فونت فارسی می باشد. اکثر طراحان حرفه ای ایران جدید ترین طراحیی های خود را به کمک این فونت می دهند. شاید دقت کرده باشید که به تازگی فونتی به نام ایران سانس در بین قالب های ایرانی رونق پیدا کرده و بسیاری از سایت های ایرانی از این فونت استفاده میکنند. تیم ما در برخی از محصولات ندانسته از این فونت بدون دریافت لایسنس اجاره نامه استفاده می کرد.
تیم ما بعد از پیگیری های جدی تونستیم بصورت قانونی و با پرداخت هزینه لایسنس برای هر محصولی که از این فونت استفاده شده این فونت رو خریداری کنیم. توجه داشته باشید مشتریانی که از این فونت استفاده می کنند جهت دریافت لایسنس این فونت از طریق پشتیبانی سایت حتما پیگیری موضوع باشند.

با خرید هر یک از محصولات ما در خرید فونت ایران سانس و لایسنس صرفه جویی کرده اید و نیازی به تهیه مجدد نیست چون ما هزینه لایسنس فونت ایران سن سریف رو برای مشتریان خود پرداخت کرده ایم.

اگر از این فونت در پوسته شما استفاده شده حتما جهت دریافت لایسنس با ما در تماس باشید و سعی کنید کپی رایت ما رو از فوتر سایتتان حذف نکنید!!! چون هم مدیر سایت فونت ایران سایت های بدون لایسنس رو پیگیری و تذکر خواهند داد و هم ما از ارائه پشتیبانی معذور خواهیم بود.

و خواهشمندیم کسانی که از این فونت استفاده می کنند جهت حفظ قانون کپی رایت و به هدر نرفتن زحمات طراح ، فونت های این سایت رو بصورت قانونی تهیه فرمایید.

لایسنس های خریداری شده :

سایت اصلی وبیت

fontiran.com/license/?license=XCJML

قالب فروش فایل وردپرس ساتش

fontiran.com/license/?license=PPR5T

قالب مذهبی وردپرس صاحب

fontiran.com/license/?license=XTMYJ

آدرس سایت ایران فونت

http://fontiran.com

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 4.5 / 5. تعداد آرا : 4

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت