learndl learndl triboon

افزونه Google AMP برای وردپرس

 goolgle-amp

افزونه Google AMP برای وردپرس

چند مدتی پیش خبر استفاده از صفحات سرعت بخشیده شده موبایل AMP یا Accelerated Mobile pages در رتبه بندی ارگانیک پخش شد. ظاهرا قرار است گوگل به زودی پروژه Google AMP را به اجرا بگذارد که در نتیجه رنکینگ گوگل دست خوش تغییراتی خواهد شد. فرصت های زیادی تا وارد شدن Google AMP و اثر گذاری آن باقی مانده است. در واقع شما تا آخر سال میلادی ۲۰۱۶ فرصت دارید که کار با آن را خوب یاد بگیرید.

اینکه google amp اصلاً جزو فاکتورهای رنکینگ به‌حساب نمی‌آید. استفاده از آن بسیار ساده است و هر کسی از پس به کار گیری آن بر می‌آید. احتمالاً مثل بسیاری از الگوریتم ها و پروژه‌های دیگر استفاده از AMP هم پس از گذشت یک سال یا بیشتر کنار گذاشته خواهد شد و گوگل آن را از رده خارج خواهد می‌کند. با ما همیشه به روز باشید.

افزونه Automattic AMP ورذپرس یکی از پلاگین هایی که ادعای AMP خود کار محتوای وب سایت را دارد. این پلاگین محتوای AMP و Facebook Instant Article به شما تحویل می‌دهد. با این که در ابتدا ابزار بسیار جالب و مناسبی به نظر می‌رسد ولی واقعیت آن است که این پلاگین در عمل چندان عملکرد خوبی ندارد.
PageFrog مشکلات زیادی دارد و خوب هم کار نمی‌کند. به جای این پلاگین، می‌توانید پلاگین Automattic AMP را دانلود کنید. هر چه باشد این پلاگین را Yoast پیشنهاد کرده است و در عمل هم خوب جواب می‌دهد.

افزونه وردپرس Glue for Yoast SEO & AMP کاری از Yoast یک پلاگین ساده است که به آن Glue می‌گوید و کارش این است که گزینه‌ های مختلفی برای مرتب کردن و سبک دادن به پلاگین Automattic AMP در اختیار شما قرار می‌دهد.

وقتی این پلاگین را فعال می‌کنید، تنظیمات در قسمت SEO » AMP » Design قابل مشاهده می‌شوند. با استفاده از این تنظیمات می‌توانید رنگ و فونت متن را تغییر دهید تا صفحه AMP تان شباهت بیشتری به صفحه اصلی دسکتاپ داشته باشد. علاوه بر این می‌توانید لوگو و کدهای شخصی CSS را هم اضافه کنید.

منبع : سئوموز

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 4.5 / 5. تعداد آرا : 2

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت